הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

חלי ממן מעצבת ומחטבת את יום העבודה שלך

חלי ממן מעצבת ומחטבת את יום העבודה שלך

אנשים יעילים ומצליחים סומכים על עצמם ומנסים להתרכז במעגל ההשפעה שלהם ולא במעגל הדאגה הסוגר עליהם. הרגל זה מקנה אחריות, יוזמה ובחירה ברמה של "אתה אדון לגורלך. "אנשים שמרזים הנם יעילים ומצליחים פועלים עם מצפן ולא רק עם שעון. הם מגדירים מטרות וחזון ופועלים לאורם ברמה יומיומית.                                                                                                                         

מה המטרה שלך? לאן המצפן שלך מכוון? מהו החזון?

נקודת המוצא היא היכולת לנהל את הזמן על פי "חשוב" ולא רק על פי "דחוף". הרגל זה מאפשר להגיע ל"חשוב" עכשיו ולא באיזה עתיד מעורפל.                                                                                               

מה חשוב לך? מה דחוף לך? האם קיים בלבול בינהם לעיתים?

אנחנו מבלים שעות רבות בעבודה מידי יום, ומקבלים החלטות רבות שקשורות לאוכל בכל מיני סיטואציות שמתרחשות תוך כדי עבודה. תהליך ההרזיה שלנו תלוי בעיצוב יום עבודה שיעזור לנו להצליח. איך? שיהיה לנו נוח לבחור נכון עבור עצמנו, שהבחירה הטובה תחשב נורמאלית ותראה מפתה ומזמינה. באיזה דיאטה אנחנו באמת נמצאים? בדיאטה של 'מה שרואים – אוכלים'. כן. כולנו כך, לפחות ברמה מסוימת. פשוט לראות או להריח אוכל יכול להוביל אותנו לרצות אותו מאוד. ומתוך ההבנה הפשוטה הזו, אנחנו יוצאים היום עם ארגז כלים לעיצוב יום עבודה שישטוף לנו את העיניים בהמון אור והצלחה:

  • חטיפים, מתוקים ופיתויים  - להרחיק מהישג ידנו ומטווח הראיה שלנו. אם הם על השולחן העבודה – להכניס למגירה, לשים במטבח, לעטוף בנייר אטום.


  • מעצבים מראש – לוקחים בתיק מתאים את ארוחת הצהריים וארוחות הביניים. השקעה קטנה בבוקר או בערב שלפני, תוביל אותך ליום מוצלח. כי אחרת יש סיכוי גבוה שנתפתה למזונות אחרים, הרבה פחות טובים עבורנו.


  • הפסקת אוכל כמו בבית ספר - לא אוכלים ליד המחשב בעבודה. אלא במטבחון, בחצר, בפינה שקטה, בחדר האוכל. ואם זה לא אפשרי, יוצרים אוירה של ארוחה: סוגרים את המחשב והפלאפון, מסדרים את הארוחה על השולחן, מתרכזים באכילה ומודעים אליה.


  • שולחן עבודה ידידותי -  מציבים את בקבוק המים שלנו על הבוקר ולידו כוס. מתזכרים את עצמינו לשתות במשך היום. את הבקבוק הזה לוקחים איתנו לכל ישיבה ולכל פגישה. במקום כל משקה אחר.


  • קולגה חזר מחו"ל עם שוקולדות? ואחרת הביאה בורקסים שקנתה על הדרך? ושלישי הביא רוגלכים שהכין עם הילדים אתמול ביחד? והמזכירה הביאה גם, בצעו עיקוף לצלחת ההגשה הזו. התרחקו ממנה בכל דרך סבירה שתוכלו.

  • מצאו זמן ל 15 דקות הליכה במשך היום. תמיד טוב לצאת רגע, ללכת ולחשוב. העדיפו מדרגות על פני כל מעלית. ותמיד, תמיד – עדיף שתגשו לחדר של הקולגה במקום להרים אליו טלפון. עוד צעדים, עוד פעילות – יותר בריאות. (טוב, רק אם אין אצלו על השולחן קערת שוקולדות....:)  )


אתם יודעים במה אתם טובים – חזקו את זה! : אם אנחנו טובים בלארוז סלט – קדימה, בואו נתמקצע. ואם אנחנו מעולים בהרכבת סנדוויצ'ים מפתים (וכן, זאת מקצועיות לשמה!) – קדימה, בואו נהיה מובילים בתחום עבור עצמינו. ואם אנחנו מבורכי כישרון של יצירת סיטואציות חיוביות בעבודה להפסקת אכילה טובה – מעכשיו אנחנו בתפקיד: כל יום, ב 13:00 אנחנו דואגים להפסקה קולקטיבית ולהקדשת זמן איכות לאכילה. זה הרבה יותר נכון מאשר להתחיל ו'לתקן' את מה שאנחנו לא טובים בו.

בהצלחה!

חלי ממן