הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

חוזרים לשגרה – פסח כבר מזמן בתרדמת חורף והקיץ לפנינו


התמדה בעשייה אינה משימה פשוטה, אך כידוע, הדברים השווים באמת אינם באים בקלות.
ברוב המקרים, המחסומים שבהם אנו נתקלים אינם אלא הגבולות שאנו מציבים לעצמנו. אנו מסוגלים להרבה יותר משאנו משערים! זה הזמן להעביר הילוך ולצאת לדרך.

האם ההתמדה משתלמת? אלו מאמצים דרושים? האם אני יכול לרזות?

הכול מתחיל ונגמר במחשבה. האכילה עצמה, סוג האוכל, הכמות והתדירות, מוּנָעים, בין השאר, בידי מערכת אמונות, תפיסת עולם ומחשבות. קיימות מחשבות 'משמינות', שהשימוש בהן נגמר באכילת יתר ובהשמנה, וקיימות מחשבות 'מרזות', שמקדמות אכילה נבונה, הרזיה ושמירה על משקל תקין. מעודד לחשוב שאם נחשוב נכון – נישאר רזים.

בואו נחליט לוותר על הזיופים, על הכמויות הקצת-יותר-גדולות, על הקיזוזים? על המחשבה שיותר בילויים = פחות נשנושים ויותר הרגלים חדשים = פחות ויתורים ישנים.

חזרה לשגרה וכניסה לקיץ בדילוגים קלילים:

ü      מתמקדים בעשייה – חוזרים לחוברת, לשינון החומר ולתכנית עם שיר חדש בלב.

ü      כוחה של הקבוצה – מקפידים להשתתף במפגשים הקבוצתיים, כי ביחד יותר קל להיות קל.

ü      כשאתם מתעוררים שתו כוס מים פושרים עם מיץ מחצי לימון סחוט טרי, ללא סוכר. לאחר 15-10 דקות צחצחו שיניים, שתו קפה או עברו לשאר פעילויות היום. פטנט זה יסייע לגופכם בפירוק המזון במהלך היממה הקרובה. 

ü      אכלו סלט ירקות או מרק ירקות בתחילת הארוחה – זה יגביר את תחושת המלאות והשובע. שלבו ירקות כתומים מבושלים, הידועים כמעודדי יציאות סדירות: גזר, דלעת וכו'.

ü      מים – שתייה של לפחות שמונה כוסות נוזלים ביום מסייעת בריכוך הצואה, בהגדלת נפחה ובהעברה חלקה ותקינה של הפסולת אל מחוץ לגוף.  

 

האנשים המצליחים בעולם הזה הם אלה שקמים ומחפשים את הנסיבות הרצויות להם,
ואם הם אינם מוצאים אותן – הם יוצרים אותן
.

אף פעם אל תעצור עד שהטוב שלך נעשה טוב יותר, והטוב יותר שלך נעשה הטוב ביותר.