הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

די לדחיינות! מתחילים מיד, לא מחר או אחרי החגים!

תקופת החופש הגדול מאחורינו. מנוחה, טיולים, ילדים בחופש, הרבה אוכל מסביב.. .
בואו נטפס יחדיו בצורה הדרגתית, נכונה ובריאה על המדרגות שיובילו אותנו להתחדשות,
גם בתהליך ההרזיה שכה חשוב לנו. בואו נאמץ הרגלי אכילה והרגלי חשיבה נכונים ובריאים,
שיעזרו לנו להוריד את הקילוגרמים המיותרים שעוד קיימים ומפריעים לנו. איך עושים את זה?
איזו פעילות תעזור לכם לרדת במשקל? כל פעילות שהיא יותר ממה שאתם עושים היום!
ƒ ƒ לדחוף ולסמוך: ללא תחושת דחיפות קשה לנו להשקיע את המאמץ הנוסף, החיוני להצלחת
השינוי. כשהדחיפות אינה גבוהה קשה לגייס כוחות נפשיים ומעשיים כדי להנחות את תהליך
ההרזיה, כדי לשכנע את עצמנו להקדיש את הזמן הדרוש להצלחה. האם זה דחוף לכם?
האם אתם סומכים על הכישורים שלכם? האם אתם חרוצים?
ƒ ƒ תמיכה ואמונה: שינוי גדול אינו אפשרי אלא אם העומד בראשו )אתם( תומך בו בעצמו,
ונעזר בצוות נוסף של אנשים קרובים )משפחה, חברים, קולגות, חברים לקבוצה, מנחה(.
הצוות המוביל חייב לכלול משתתפים בעלי ידע, מומחיות, מוניטין וכושר מנהיגות.
ƒ ƒ גיוון : זהו, כנראה, העיקרון החשוב ביותר. כאשר אנו אוכלים מזונות מגוונים הסיכויים להצלחה
עולים מאוד. הגוף מקבל את כל רכיבי המזון שהוא זקוק להם, והנפש, שמפעילה אותנו,
מקבלת את כל צרכיה ולא מרגישה "מסכנה" ומחפשת פיצויים. נסו להשקיע בכריכים שווים ומגרים!
ƒ ƒ פשטות: כאשר האוכל שאתם מבשלים הוא פשוט, קל להכנה, ואינו דורש זמן בישול ארוך,
הסיכוי שתבשלו לעצמכם ושתהיו מדויקים בתכנית במקום לקנות מזון מוכן עולה מאוד.
חשוב להכין אוכל ממצרכים זמינים כדי שלא "להיתקע" בלעדיהם, ואז שוב לקנות אוכל מוכן
עתיר שומנים וקלוריות.
ƒ ƒ טעים ומשביע: כאשר המזון שאתם אוכלים לא טעים קורים כמה דברים מזיקים:
אתם נשארים רעבים גם לאחר הארוחה.
אתם רוצים לפצות את עצמכם על ידי אכילה, בדרך כלל של אוכל לא בריא.
ƒ ƒ התמקדות בחשיבה: תהליך ההרזיה מושפע מגורמים רבים, אך הגורמים המשמעותיים ביותר הם
דווקא דרך החשיבה שלנו, המצב הרגשי שלנו, ובעיקר הדיאלוג הפנימי שלנו עם עצמנו .
חשיבה חיובית מעניקה מוטיבציה לאכילה נכונה ולחיים פעילים; רגשות שליליים, לעומת זאת,
מסיטים אותנו מהמסלול. שינוי קטן יכול להביא לשיפור גדול. אם תוותרו על שתי כפיות סוכר ביום ,
תוכלו להרוויח כשלושה ק"ג בשנה. בזמן הקניות בסופר נסו להיצמד למוצרים הטריים והבסיסיים :
מוצרי חלב, לחם, בשר, פירות וירקות, ולא למדפים המרכזיים שבהם נמצאים בדרך כלל העוגות,
העוגיות ודברי המתיקה, שלא ממש מתאימים לחזרה לשגרה.