הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

בררו מה מניע אתכם, מה גורם לכם לקום כל בוקר ומה חשוב לכם. היו מחויבים ומלאי חיים והאנרגיה תעבור מכם הלאה

  מחשבות משמחות או מחשבות מייאשות? אושר או דמעות?
ƒ ƒ מחשבות על נקיטת פעולה או מחשבות על עמידה במקום?
ƒ ƒ מחשבות של עוצמה או מחשבות של פחד?
ƒ ƒ מחשבות על התלהבות או מחשבות על אדישות?
ƒ ƒ מחשבות על אהבה או מחשבות על כעס?
מערך 2 ינואר:
מנהיגים גורמים לאנשים ממוצעים להשיג תוצאות יוצאות דופן, או כפי שניסח זאת נפוליאון:
"אריה המפקד על צבא של עכברים יכול להגיע לתוצאות טובות יותר מעכבר המפקד על צבא
של אריות". מנהיגות מתווה גבולות שעשויים לתסכל לעִתים אנשים המעוניינים לרזות, אך סדר
ושליטה הם שם המשחק בתהליך הרזיה.
האם אתם יכולים להיות מסודרים ולשלוט בטעויות נפוצות הפוגעות בתהליך הירידה במשקל?
ציפיות לא ריאליות, הזנחת הבישולים הטעימים, חוסר התייחסות אל מרווחי השעות... לכל
אחד מאִתנו יש מכשולים שהוא מכיר היטב. הגיע הזמן להתמודד אִתם ולא לוותר להם בקלות.
טעויות נפוצות:
ƒ ƒ לא אוכלים בשעה הראשונה אחרי שקמים – לא סתם אומרים שארוחת הבוקר היא הארוחה
החשובה ביום, היא זו ששוברת את צום הלילה. אם נדלג עליה – הגוף לא ישרוף את כמות
האנרגיה הנדרשת במהלך היום.
ƒ ƒ לא אוכלים ארוחות קטנות – חשוב לחלק את צריכת המזון היומית לשש ארוחות ביום – שלוש
עיקריות ושלוש ארוחות ביניים. מֵעבר לזה שלגוף קשה לעכל ארוחה אחת גדולה ביום ,
ארוחות קטנות שומרות על רמת השובע שלנו.
ƒ ƒ לא שותים את שיקוי הפלא – הקפידו לשתות לפחות 12 כוסות מים ביום. המים תורמים
לתחושת השובע ומנקים את מערכת העיכול ואת הגוף בכלל.
ƒ ƒ לא ממשיכים הלאה אלא מקזזים ארוחות – צמצום מוגזם בקלוריות מוביל לירידה בקצב
חילוף החומרים. זו הדרך שבה הגוף מתגונן מפני רעב. אין לרדת מתפריט של 1200 קלוריות
לנשים ומתפריט של 1500 קלוריות לגברים.