הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

"הזמן עושה את שלו והוא מזור לכל שכואב.

כדי ללכת במקום שבו אין שביל ולהשאיר עקבות צריך תשוקה, תעוזה, הבנה וסבלנות. רק כך
נוצרת תנועה, וכמובן ירידה במשקל. מטרתו העיקרית של התהליך בקבוצות של חלי ממן היא
לסייע לעשות, ולא רק 'לנסות' או 'להשתדל': לסייע לכל אדם שרוצה לרזות להציב מטרות,
להגדיר יעדים ברורים ולקפוץ למים; לעשות את הצעד הבא אל עבר ההרזיה. זו הדרך היחידה
להתקדם, לקחת אחריות מלאה, להצית את מנוע הבעֵרה הפנימית ולאחד את מה שאתם אומרים,
מאמינים ועושים; לעבור מהמצב המצוי למצב הרצוי ולהרגיש הצלחה ושלמות.
עם זאת, חשוב לזכור שתהליך דורש זמן וסבלנות. חלי ממן ממליצה לערוך רשימת מטלות
חשובות שתרצו לבצע בשבוע הקרוב בסוף כל שבוע. התחילו, כמובן, במטלות הדחופות ביותר.
תחמו כל משימה בזמן. לדוג': הכנת אוכל טעים – שעה; כתיבת יומן אכילה – חמש דקות; פעילות
גופנית – שעה ביום; זמן לעצמי – ביום ראשון.
התבוננו על יומכם. איך הוא מתחלק? לְמה מוקדש הזמן? אילו פעילויות יש שם?
מומלץ לכתוב את המשימות שלכם באופן מרוכז על דף אחד, שיישאר גלוי לעין. כתיבת
הדברים עוזרת להבהיר את המחשבה ולהתמקד במה שתרצו להשיג באותו יום .
בסוף היום בדקו את עצמכם: מה היה בסדר? מה השתבש? מה הצלחתם ומה לא? האם הדברים
היו מחוץ לשליטתכם? ככל שתעבדו על פי לוח זמנים ובצמוד אליו – תְפתחו מיומנות בתחום
וזה ייעשה קל. חלקו את המטלות לפי רמת דחיפותם: את המשימות הדחופות )להכין אוכל
טעים ושווה, ללכת לקבוצה, להכין אוכל לעבודה( כתבו בראש הדף, ואת המשימות הפחות
חשובות – בתחתיתו )לקנות נעלים חדשות, לסדר את הארון, להכין לשכנה פיצה(. לְמה כדאי
להקדיש זמן ואנרגיה כך שיתרום להצלחת ההרזיה?