הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

אהבה – אין דבר העומד בפני הרצון, וגם לא בפני הרזון!

אהבה עצמית חשובה בכל תהליך של צמיחה אישית, ובייחוד בתהליך הרזיה שאינו פשוט

בבסיסו. אהבה אמִתית כלפי עצמנו מתבטאת בקבלה של מי שאנחנו, עם היתרונות והחסרונות

שלנו, ומלווה בנכונות להמשיך לצמוח ולהשתפר. זו הבנה שאף אחד לא מצפה ממני להיות

מושלם, אז למה שאדרוש זאת מעצמי?

קרל יונג אומר כי שלמות אפשרית רק בקיום של הפכים. כדי להכיר את האור – עלינו להתוודע

תחילה אל האפֵלה.

כאשר תאהבו את עצמכם באמת, אבל באמת, בקבוק המים שלכם יהיה תמיד מלא וכך יהיה לכם

מה לחלוק עם אחרים ממקום אמִתי. לעומת זאת, אם תשימו את האחרים במרכז, תדאגו רק

לצורכיהם ותדחיקו את שלכם – תתרוקנו מאנרגיה, תרגישו קרבן ותיעשו מתוסכלים. התסכול

עלול להתפרץ באופן לא צפוי ולגרום לנזקים לכם ולסביבה.

למה לא להעז ולממש את כל החלומות? ליצור מציאות חדשה שתחולל בחייכם אושר וסיפוק

רב? אתם רוצים לרזות? מאמינים שאתם יכולים?

דברו חיובי לאחרים, ובעיקר לעצמכם. כך תעלו את הערך העצמי שלכם, את הביטחון ואת

הכריזמה שאתם משדרים, ותגרמו לאחרים להתייחס אליכם באותה דרך. אל תפסיקו להחמיא

לעצמכם – שום דבר לא מובן מאליו.

מה נותן משמעות לחייכם? האם אתם מבינים את ההתנהלות שלכם? האם היא עוזרת לכם?

מה המטרה שלשמה אתם רוצים לערוך שינוי בחייכם?

טיפים כיצד להצליח גם במסעדות ובאירועים:

  •  משקאות – העדיפו משקאות כמו מים עם לימון ונענע, חלב דל שומן, תה לא ממותק או קפה על

בסיס מים.

  •  תחילה ירקות – רצוי לפתוח את הארוחה עם מרק או סלט ירקות חינמיים )לא מתובל( כדי

למלא את הקיבה בסיבים תזונתיים שיתרמו לתחושת השובע. בקשו את הרוטב בנפרד כדי

להשתמש בדיוק בכמות המתאימה לכם.

  •  מנה עיקרית – בחרו מנה עיקרית כמו כולם (פרגית, חזה עוף, קבב, דג) אך בקשו תוספות

של ירקות בכמות גדולה יותר מפחמימות (פחות אורז, פסטה, תפוח אדמה וכו'). העדיפו

מאכלים שהוכנו באידוי, באפייה או על האש על פני טיגון או הקפצה בשמן. בחרו מנות קטנות

או בינוניות, או התחלקו במנה עם אדם נוסף (לרוב המנה שוקלת 300 גר' ואילו אנחנו צריכים

150 גר' בצהריים). נסו להתרחק ממסעדות של 'אכול כפי יכולתך' או ממזנון חופשי.

  •   קינוחים – אם אתם ממש רוצים קינוח, נצלו את המנה המותרת ותיהנו כמו שצריך. אפשרות

נוספת היא להסתפק בכפית אחת. הרי אנחנו מכירים את כל הטעמים...

  •   הניחו את הסכו"ם לפעמי ם – לא חייבים להיות כל הזמן בעמדת התקפה על המזון. אפשר

להניח לפעמים את המזלג והסכין ולפטפט או להקשיב. זכרו לשתות הרבה מים במהלך

הארוחה.