קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
banner

אכילה באירועים ובמסעדות

באירוע:

במהלך היום, לפני ואחרי האירוע, נהגו על פי התכנית הרגילה – לא לעשות "קיזוזים".

 

ניתן להעביר את המנה העיקרית לזמן האירוע, וכן את המנה המותרת. להביא בגד שיושב טוב "ללא רזרבות". אם נגזים, הלחץ ישמש כתזכורת.

 

לאכול כריך ממש לפני הכניסה לאירוע. משמש כתזכורת לתכנית – להיכנס שבעים ובשליטה.

 

לשתות הרבה בזמן האירוע. אפשר גם משקה מוגז (ממלא את הבטן), אפשר כוס יין לתחושה הטובה.

 

לעשות סיבוב בכל המזנונים ורק לאחר השלמתו לבחור "טעימות".

 

למלא צלחת קטנה (הרי אנו אוכלים גם בעיניים) בטעימות ובסלטים.

 

לא לגשת למילוי חוזר, ולא חייבים תמיד לבקר באגף הקינוחים.

 

באירוע ישנם חברים/משפחה, אפשר ונחמד להתרועע עמם או לרקוד.

"התהילה שייכת לא לזה שמעולם לא נכשל, אלא למי שקם על רגליו בכל פעם שנפל"

במסעדה

דבר ראשון, לנשום עמוק – לא להזמין מחשבה שלילית כגון: "אני בטוח שאעשה שטות ולא אתאפק ואוכל יותר..", זוהי נבואה שמגשימה את עצמה בדרך כלל. פשוט אמרו לעצמכם: "אני יכול, אני מסוגל, אין שום הבדל בין הבית למסעדה…"

 

הזמינו מנה קטנה – מסעדות בדרך כלל מציעות מנות שונות ומגוונות, כך גם לגבי הגודל. כמעט בכל מסעדה ניתן לבחור מנה גדולה או קטנה – בחרו במנה הרצויה לכם לפי מה שמגיע לכם בארוחה ותתגברו אותה עם סלט ירקות טרי, ירקות חתוכים, מרק ירקות, ירקות מבושלים, אנטיפסטי וכדומה.

 

הזמינו תוספת בריאה יותר – נצלו את היתרונות שיש בתוספות הבריאותיות שמוצעות לכם. כך למשל, במקום צ'יפס בחרו סלט עם רוטב דל שומן או תפוחי אדמה אפויים. בכל מסעדה כיום יש בתפריט מספר מנות לייט, אל תשללו אותן מראש.

 

בחרו בירקות ירוקים – לפתיחה אכלו סלט עם עוף צלוי ורוטב ללא שומן או דל שומן. היזהרו מסלט עתיר קלוריות שמכיל רוטב שמן, עוף מטוגן בפירורי לחם או כל תוספת מטוגנת אחרת. וותרו על תוספות לסלט כמו גבינה, קרוטונים וצ'יפס.

 

העדיפו מאכלים צלויים על פני מטוגנים: מאכלים מטוגנים בפירורי לחם, כמו כריכים של שניצל ודגים מטוגנים, הם עתירי שומן וקלוריות. בחרו בנתחי בשר רזים, צלויים או קלויים, כמו חזה עוף או הודו.

 

אל תתביישו לבקש תחליפים – עמדו על זכותכם לבקש תוספות ותחליפים בריאים. כך למשל, בדקו האם יש רוטב לייט או חרדל, תפוח אדמה בגריל במקום צ'יפס. והכי חשוב, לא להתבייש! אתם הלקוחות! אתם משלמים! הם נותני השירות!

 

שימו לב למה שאתם שותים: משקה מוגז גדול (כ־946 מ"ל) מכיל כ־400 קלוריות. במקומו כדאי לבחור במשקה מוגז דיאט, מים, תה קר לא ממותק, סודה או מים מינרלים. ותרו גם על משקאות כמו מילקשייק או משקאות אחרים שמכילים גלידה, שעלולים להכיל יותר מ־ 1,000קלוריות ואת כל ההקצבה היומית המותרת של שומן רווי.

 

תכננו את היום לפני היציאה למסעדה ואת היציאה עצמה – אל תגיעו למסעדה מורעבים, אחרי צום של יום שלם. אכלו רגיל את כל הארוחות המגיעות לכם. רצוי אף לדעת לאיזו מסעדה הולכים ואולי אף לבדוק באינטרנט האם יש למסעדה אתר עם התפריט, כדי שתוכלו לתכנן מראש מה תאכלו שם.

קטגוריות: אוכל
Babushka

כתבות נוספות

דברו איתי
נגישות