קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
banner

די לדחיינות! מתחילים מיד, לא מחר או אחרי החגים!

תקופת החופש הגדול מאחורינו והחגים לפנינו!
מנוחה, טיולים, ילדים, חופש מהעבודה והרבה אוכל מסביב…

בואו נטפס יחדיו בצורה הדרגתית, נכונה ובריאה על המדרגות שיובילו אותנו להתחדשות, לא רק לקראת השנה החדשה אלא גם בתהליך ההרזיה שכה חשוב לנו.

בואו נאמץ הרגלי אכילה והרגלי חשיבה נכונים ובריאים, שיעזרו לנו להוריד את הקילוגרמים המיותרים שעוד קיימים ומפריעים לנו כי ללא ספק ניהול אורח חיים בריא ותקין במהלך החגים ידוע כאתגר לא פשוט…

אז איך עושים את זה?

איזו פעילות תעזור לכם לרדת במשקל גם בתקופה הזאת?
התשובה: כל פעילות שהיא יותר ממה שאתם עושים היום!

לרשותכם כמה טיפים מועלים שיוכלו לעזור לכם לצלוח את תקופת החגים בשלום

חלי ממן
חלי ממן

תמיכה ואמונה:


שינוי גדול אינו אפשרי אלא אם העומד בראשו הוא (אתם) תומך בו בעצמו ונעזר בצוות נוסף של אנשים קרובים (משפחה, חברים, קולגות, חברים לקבוצה, מנחה ) הצוות המוביל חייב לכלול משתתפים בעלי ידע, מומחיות, מוניטין וכושר מנהיגות.

לדחוף ולסמוך:


ללא תחושת דחיפות קשה לנו להשקיע את המאמץ הנוסף, החיוני להצלחת השינוי. כשהדחיפות אינה גבוהה קשה לגייס כוחות נפשיים ומעשיים כדי להנחות את תהליך ההרזיה, כדי לשכנע את עצמנו להקדיש את הזמן הדרוש להצלחה, חשבו האם זה דחוף לכם? עד כמה אתם באמת רוצים את זה והאם אתם סומכים על הכישורים שלכם?

גיוון:


זהו כנראה, העיקרון החשוב ביותר.
כאשר אנו אוכלים מזונות מגוונים הסיכויים להצלחה עולים מאוד.
הגוף מקבל את כל מרכיבי המזון שהוא זקוק להם והנפש שמפעילה אותנו, מקבלת את כל צרכיה ולא מרגישה "מסכנה" ומחפשת פיצויים.
נסו להשקיע גם בכריכים שווים ומגרים גם כשאתם יוצאים לטיולים בחופש עם המשפחה.

פשטות:


הקפידו על הכנת מאכלים פשוטים וקלים להכנה כאשר האוכל שאתם מבשלים הוא מהיר וקל להכנה כך גדל הסיכוי שתבשלו לעצמכם ותהיו מדויקים בתוכנית ותוכלו להימנע מלקנות אוכל מוכן עתיר שומנים וקלוריות..


טעים ומשביע:


כאשר אנו אוכלים אוכל לא טעים קורים שני דברים:
אנחנו נשארים רעבים גם לאחר הארוחה ועם הרעב מגיעה גם תחושת הפיצוי העצמי בדרך כלל עם אוכל שאינו בריא ועתיר קלוריות.


לקראת סיום כמה דגשים קטנים שיעשו לכם שינוי גדול:

חלי ממן לפני ואחרי
חלי ממן – לפני ואחרי
רוצים להתחדש בבגד חדש לחג? עשו זאת!

תדאגו לקנות בגד צמוד ומחמיא כדי שתראו במיטבכם זה גם יזכיר לכם לאכול במידה.

איכלו לאט:

תיהנו מהמפגש המשפחתי והתחברו למשמעות הרוחנית של החג ולא רק מהאוכל.

קינוח? למה לא בעצם ?

קנחו בסלט פירות או לפתן פירות, אך וותרו על כל סוגי האגוזים והעוגות המפתות.

לסיכום:

תתמקדו בחשיבה! תהליך ההרזיה מושפע מגורמים רבים, אך הגורמים המשמעותיים ביותר הם דווקא החשיבה שלנו, המצב הרגשי ובעיקר הדיאלוג הפנימי שלנו עם עצמנו. חשיבה חיובית מעניקה מוטיבציה לאכילה נכונה ולחיים פעילים ועוזרת לצלוח כל "תקופה" לעומת זאת רגשות שליליים, מסיטים אותנו מהמסלול זכרו! שינוי קטן יכול להביא לשיפור גדול. לדוג' אם תוותרו על שתי כיפיות סוכר ביום, תוכלו להרוויח כשלושה ק"ג בשנה. חג שמח!

Babushka

כתבות נוספות

דברו איתי
נגישות