קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
banner

די לדחיינות!

מתחילים מיד, אחרי החגים כבר כאן!

תקופת החופש הגדול והחגים כבר מאחורינו!
נהנינו מהרבה מנוחה, טיולים, זמן איכות עם הילדים, חופש מהעבודה והרבה אוכל מסביב…
זה הזמן להתחיל לטפס יחדיו בצורה הדרגתית, נכונה ובריאה על המדרגות שיובילו אותנו להתחדשות, לא רק לכבוד השנה החדשה אלא גם בתהליך ההרזיה שכה חשוב לנו.

בואו נאמץ הרגלי אכילה והרגלי חשיבה נכונים ובריאים, שיעזרו לנו להוריד את הקילוגרמים המיותרים שעוד קיימים ומפריעים לנו כי ללא ספק ניהול אורח חיים בריא ותקין בייחוד אחרי החגים ידוע כאתגר לא פשוט…

אז איך עושים את זה?

איזו פעילות תעזור לכם לרדת במשקל גם בתקופה הזאת?
התשובה:
כל פעילות שהיא יותר ממה שאתם עושים היום!

חלי ממן
חלי ממן

לרשותכם כמה טיפים מועלים שיוכלו לעזור לכם לצלוח את תקופת החגים בשלום

תמיכה ואמונה:


שינוי גדול אינו אפשרי אלא אם העומד בראשו הוא (אתם) תומך בו בעצמו ונעזר בצוות נוסף של אנשים קרובים (משפחה, חברים, קולגות, חברים לקבוצה, מנחה ) הצוות המוביל חייב לכלול משתתפים בעלי ידע, מומחיות, מוניטין וכושר מנהיגות.

לדחוף ולסמוך:


ללא תחושת דחיפות קשה לנו להשקיע את המאמץ הנוסף, החיוני להצלחת השינוי. כשהדחיפות אינה גבוהה קשה לגייס כוחות נפשיים ומעשיים כדי להנחות את תהליך ההרזיה, כדי לשכנע את עצמנו להקדיש את הזמן הדרוש להצלחה, חשבו האם זה דחוף לכם? עד כמה אתם באמת רוצים את זה והאם אתם סומכים על הכישורים שלכם?

גיוון:


זהו כנראה, העיקרון החשוב ביותר.
כאשר אנו אוכלים מזונות מגוונים הסיכויים להצלחה עולים מאוד.
הגוף מקבל את כל מרכיבי המזון שהוא זקוק להם והנפש שמפעילה אותנו, מקבלת את כל צרכיה ולא מרגישה “מסכנה” ומחפשת פיצויים.
נסו להשקיע גם בכריכים שווים ומגרים גם כשאתם יוצאים לטיולים בחופש עם המשפחה.

פשטות:


הקפידו על הכנת מאכלים פשוטים וקלים להכנה כאשר האוכל שאתם מבשלים הוא מהיר וקל להכנה כך גדל הסיכוי שתבשלו לעצמכם ותהיו מדויקים בתוכנית ותוכלו להימנע מלקנות אוכל מוכן עתיר שומנים וקלוריות..


טעים ומשביע:


כאשר אנו אוכלים אוכל לא טעים קורים שני דברים:
אנחנו נשארים רעבים גם לאחר הארוחה ועם הרעב מגיעה גם תחושת הפיצוי העצמי בדרך כלל עם אוכל שאינו בריא ועתיר קלוריות.

חלי ממן לפני ואחרי
חלי ממן – לפני ואחרי

לסיכום:

התמקדו בחשיבה! תהליך ההרזיה מושפע מגורמים רבים, אך הגורמים המשמעותיים ביותר הם דווקא החשיבה שלנו, המצב הרגשי ובעיקר הדיאלוג הפנימי שלנו עם עצמנו.
חשיבה חיובית מעניקה מוטיבציה לאכילה נכונה ולחיים פעילים ועוזרת לצלוח כל “תקופה” לעומת זאת רגשות שליליים, מסיטים אותנו מהמסלול.
זכרו! שינוי קטן יכול להביא לשיפור גדול.
לדוג’ אם תוותרו על שתי כיפיות סוכר ביום, תוכלו להרוויח כשלושה ק”ג בשנה.

בהצלחה בחזרה לשגרה.

Babushka

כתבות נוספות

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות