הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

חג שבועות (קצת רזה ומוצלח יותר) תעשה לך

האמונות שלנו מעצבות את החיים, כי כל מה שאנחנו מאמינים שמגיע לנו – אכן יגיע בסופו
של דבר. אם אתם מאמינים שהעולם הוא מקום של סבל, מצוקה וסכנה – זה מה שתקבלו.
אם אתם מאמינים שלחיים יש הרבה מה להציע לכם – זה מה שתקבלו. חשוב להאמין שמגיע
לכם לחיות את הגדוּלה שלכם. מגיע לכם לחיות בעולם חיובי. מגיע לכם לחיות מתוך שמחה,
אהבה והגשמה עצמית. ברגע שתאמינו בכך – תקבלו. קבלו על עצמכם התחייבות לאורח חיים
נכון ובריא – מגיע לכם!
ולגבי שבועות, כולנו יודעים שמה שממש טעים – משמין! החג הזה הוא אכן אחד החגים הטעימים
והמשמינים ביותר. פשטידות עשירות, בלינצ'סים, בורקסים, עוגות, תבשילים מוקרמים... כל
אלה הם פצצות שומנים וקלוריות למרות המראה התמים שלהם.
גבינות: סלטים המכילים גבינות שמנות בבתי קפה ובאירוח יכולים להכיל לפעמים 1000
קלוריות, לא כולל הלחם שבסלסלה. השתדלו לבחור בגרסאות הרזות של עד 5% שומן )גבינות
למריחה, גבינות מלוחות או גבינות לאפייה( ולהכין אִתן את המאכלים השונים.
* טעים גם בלי בצק: במאפים כמו עוגות גבינה, התרומה של הבצק הפריך לערך הקלורי
והשומני של המאפה היא עצומה. במקרים כאלה כדאי לוותר על הבצק ולהכין שפע של
עוגות ופשטידות בלעדיו.
* רטבים ותיבולים: אפשר להכין רטבים טעימים ודיאטטיים מגבינות במקום שמנת. למשל,
קוטג' 5% עם גבינת פטה וגבינה בולגרית 5% . אפשר לתבל בבית את הגבינות עם זיתים, שום,
שמיר, פטרוזיליה, נענע או בזיליקום ולהפכן למטבלים מעניינים ובריאים.
* ירקות לא רק לקישוט: אפשר להניח על הצלחת ליד הגבינות ירקות חתוכים, כמו כרובית,
ברוקולי, רצועות קישואים טריים ופרוסות חצילים בגריל, כדי לתת תחושת רעננות בפה
ולהעניק לגוף את הסיבים התזונתיים שלהם הוא זקוק. כך אפשר גם לנשנש באופן חופשי.
* אל תגיעו מורעבים לארוחת החג. שמרו על אכילה מסודרת ומאוזנת במהלך היום.
* מלאו את הצלחת לאחר חשיבה והחלטה מראש והימנעו מתוספות מיותרות.
* הסתפקו בטעימה קטנה מהמטעמים המיוחדים שלא מגיעים אל שולחנכם בשאר השנה.