קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
banner

התחליפים


"עשו מה שביכולתכם עם העומד לרשותכם, בכל מקום בו תהיו" (פרנקלין ד.רוזוולט)      

                                        
התפריט שתקבלי הינו תפריט מאוזן המכיל את כל אבות המזון. הוא מורכב מארוחות הבנויות מפחמימות, חלבון בשר, חלבון גבינה, שומנים ופירות. בכל קבוצה מגוון מזונות רחב במנות מדודות. המגוון יאפשר לך ליהנות מבחירת תפריטים שונים וטעימים, לפי בחירתך.

למה כדאי לגוון באוכל בתהליך ההרזיה?

  • שילוב מזונות ומרכיבי מזון שונים מאפשר לגוף לקבל את כל אבות המזון, הוויטמינים והמינרלים הנחוצים לתפקוד יום יומי.
  • הגיוון מונע צריכה מוגזמת של מזונות שאינם בריאים, כגון: חריגה של שומנים, חלבונים ופחמימות. חוסר בגיוון מקשה עד מאוד מבחינה מנטאלית. שכן מרבית בני האדם אינם מסוגלים לצרוך את אותן קבוצות מזון לאורך זמן.

כיצד לגוון בתהליך ההרזיה?

  • בדקי ממה מורכבת הארוחה הרצויה ובחרי לך תחליף רצוי, טעים וכדאי.
  • הקפידי על מדידה נכונה של הכמויות על פי ההנחיות (כף, כפית, כוס חד פעמית).
  • הוסיפי לכל ארוחה ירקות טריים, מבושלים, מאודים, אפויים בכמויות שפויות וחינמיות.
  • השתדלי לא לחזור על אותה ארוחה יותר מיומיים ברציפות.
  • היעזרי בחברותייך בקבוצה במתן רעיונות חדשים ויצירתיים לארוחות טעימות.
  • היעזרי במתכונים הנמצאים בחוברת, באתר, ובדפי היחידה המחולקים כל שבוע.

מהי התרומה של גיוון באוכל בתהליך?

גיוון בתפריט מונע שעמום, ככול שיהיה לך טעים יותר כך תצליחי יותר להקפיד על התהליך!

לכל התחליפים >>

נגישות