קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
banner

לא מצליחה לרדת במשקל? למה הגוף לא משתף פעולה

כמה שאת לא מנסה ומתמידה, את עדיין לא מצליחה לרדת במשקל ?
מרגישה שלא משנה מה שתעשי את פשוט לא מצליחה לרדת במשקל כמו שצריך?
אם גם את תוהה למה הגוף לא משתף פעולה כנראה שהכתבה הזאת היא בשבילך

במקום לעזוב הכל ולהרוס את כל מה שבניתם עד כה,
זה בדיוק הזמן לעצור ולבדוק היכן אתם טועים ומה מעכב את תהליך הירידה במשקל:

1. הפתחה קיצונית בצריכת הקלוריות

האם אתם אוכלים את כל 6 הארוחות בתפריט? האם אתם פוסחים על ארוחת הבוקר? האם אתם מדלגים על ארוחות הביניים? טעות נפוצה היא לחשוב כי צמצום בקלוריות יביא לירידה מהירה יותר במשקל. להיפך, צמצום זה מכניס את הגוף למגננה וגורם לאגירת הקלוריות בגוף.

2. התוספת שלא נספרת

גם כשאנחנו בדיאטה, ואוכלים סלט ירוק עם חזה עוף אנחנו נוטים לשכוח את הרוטב על הסלט למשל, האם אנחנו מקפידים על כמויות השמן בבישול? ומה לגבי הפירות ? – הם אמנם דלים בקלוריות ובעלי ויטמינים חיוניים אך צריכה של יותר מ – 3 פירות ליום תורמת כמות לא מבוטלת של סוכר….

3. יותר מידי דיאטות

ניסיתם בעבר את כל השיטות וכל הדיאטות הקיימות? כנראה שהגוף שלכם למד להסתדר עם פחות קלוריות ! הפתרון – הרבה סבלנות, אכילה מאוזנת לאורך זמן בשילוב פעילות גופנית יום-יומית.

4. יותר ספורט = יותר אוכל?

האם לאחר מאמץ ספורטיבי אתם מרגישים שכעת מגיע לכם פיצוי? שעשית מספיק ועכשיו אפשר לפתוח שולחן….ותרו על זה ! במקרה הטוב שרפתם בין 200-400 קלוריות (במאמץ רב) אכילת מאכלים בערך קלורי גבוה מזה תביא לעליה במשקל.

לא מצליחה לרדת במשקל?
פעילות גופנית ושתיית מים תורמים לירידה במשקל – חלי ממן | צילום: shutterstock

5. לא שותים מספיק מים

על כל מולקולה אחת של שומן, נדרשות 2 מולקולות של מים. כלומר בכדי שהגוף יוכל לפנות את השומן המיותר, הוא זקוק לכמות נאותה של מים. יש להקפיד לשתות לפחות 12 כוסות מים ביום.

6. תקופת הסתגלות

הרבה פעמים קורה שלאחר תקופה ארוכה של שינוי הרגלים וירידה משמעותית במשקל, קצב הירידה פוחת ואף נעצר. הגוף התרגל למצב החדש ולכמות הקלוריות הנכנסות ויוצאות ונכנס לאיזון חדש. בשלב זה חשוב מאי פעם לשלב פעילות גופנית אירובית כגון הליכה ופעילות אנאירובית לחיזוק מסת השרירים. וכמובן להתמיד בביצוע התוכנית ולהצמד לתפריט, הירידה תתבטא בהמשך…

חשוב לזכור

למדו להנות מהדרך החדשה שבחרתכם לכם לשינוי הרגלי אכילה.
כמו שלא העלנו בחודש אחד את כל הקילוגרמים המיותרים, כך גם כשמנסים לרדת במשקל – פועל מרכיב הזמן.
אל תחפשו ירידה מהירה במשקל, ההפך הינו הנכון – למדו לאמץ הרגלי אכילה אלו כדרך חיים ולא סתם כמטרה חולפת.

אין קיצורי דרך!
אין דבר כזה ירידה מהירה במשקל בצורה דרסטית ושמירה עליה לאורך זמן ללא עבודה…
רק עשייה מובילה לתוצאות.
לכן שיטת חלי ממן נועדה לתמוך, לעזור ולהוביל אתכם עד להצלחה לירידה במשקל וחשוב מכך קיום אורח חיים בריא – היכנסו לקרוא איך השיטה עובדת >>

קחו יוזמה ואחריות ואל תשכחו שבכל רגע נתון ניתנת לכם בחירה חדשה לעשייה, לנחישות והצלחה
ושיהיה המון בהצלחה!!


רוצה לדעת איך לרדת 5 קילו בחודש ? לחצי כאן >>

קטגוריות: בריאות, כללי

כתבות נוספות

לפרטים והצטרפות
דברו איתי
נגישות