הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

המתכונים של חלי

שייק כתחליף לחלבון גבינה + מנת פרי + מנת שומן

 
מרכיבים :
מנת שומן: כפית טחינה גולמית/כפית ממרח שקדים/כפית ממרח בוטנים/כף זרעי פשתן טחונים/כף זרעי צ'יה/כף קוקוס טחון/כף קרם קוקוס/2 כפות מי קוקוס
חלבון גבינה: כוס חלב 1%/חצי כוס חלב 3%/ גביע קטן של יוגורט ביו 1.5% (150 מ
מנת פרי: כוס של פירות (מנגו/בננה/מלון/פירות יער/תות שדה/תמר מג'הול)

אופן הכנה :
טוחנים היטב את רכיבי השייק עם קוביות קרח ושותים.
רצוי להקפיא את הפירות הטריים לפני ההכנה.  הם יעניקו לשייק מרקם סמיך יותר.
רצוי לשתות את השייק סמוך לזמן הכנתו, בשל איבוד הוויטמינים במהלך ההכנה.
אפשר להוסיף מים בהתאם לדרגת הסמיכות הרצויה.
אפשר להוסיף לשייק תבלינים חינמיים, כמו: כקינמון, וניל, גרידת תפוז או גריסת לימון, מעט שורש ג'ינג'ר טרי יחון, עלי נענע או עלי תרד (בכמות קטנה כדי שלא ישתלטו על הטעם).
אפשר להמתיק עם כפית סילאן/דבש - חינמי פעם ביום.

כל שייק = מנת חלבון גבינה + מנת פרי + מנת שומן