חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!

ניהול יומן אכילה שבועי 

יומן אכילה הוא אחד מהכלים החשובים ביותר שיש בתהליך לשינוי הרגלי האכילה והרזיה.
כאשר אנו ממלאים את יומן האוכל בצורה מדויקת ורושמים את כל מה שאכלנו לאורך היום אז נוכל להיעזר בו ללמוד הרבה על האכילה שלנו.
האם אנו אוכלים מזון מגוון, על פיזור המזון לאורך היום, אם אנו נוהגים לאכול יותר בשעות הבוקר או דווקא בערב ובלילה.
לכן שמתחילים לעבוד עם יומן אכילה מומלץ לשים לב אנו מדייקים בכמויות המזון שלנו, אוכלים יותר או פחות ממה שרצוי עבורנו לאכול.

דרכו אנו יכולים לאתר שעות קשות יותר לאורך היום, שבהם דרגת הרעב שלנו גדולה יותר לעומת שעות אחרות ולהפיק למידה איך להתארגן טוב יותר ליום המחרת.
ודרכו אנו גם יכולים לאתר האם אנו אוכלים גם לא רק בגלל תחושות רעב ושובע אלא גם בגלל גירויים אחרים כגון עצבים או לחץ.

למי יומן אכילה מתאים ?

כל אחד יכול למלא יומן אכילה או אפשר לקרוא לזה גם יומן תזונה, כל מה שאנו זקוקים לו זה דף ועט והחלטה להיות כנה עם עצמי ולרשום הכל.

מתי צריך לרשום ביומן אוכל ?

ההמלצה היא למלא את יומן האכילה לאחר כל ארוחה כי כך יקטן הסיכוי שנשכח לרשום מזון שאכלנו ובסוף מצטבר לקלוריות שמאיטות או מעכבות את הרזיה.

יומן אכילה – היתרונות בלהיות מודעת לעצמך

  • לתעד ולקבל חוות דעת מקצועית ממנחת הקבוצה.
  • יומן אכילה למעקב יומי – להיות מודעת יותר להרגלי האכילה שלך ולגיוון המזון.
  • לגלות את הבעיות המעכבות את תהליך ההרזיה שלך.
  • לקחת משנה אחריות על תהליך ההרזיה עם יומן אוכל.

>> (יומן אכילה להורדה)”>להורדת דף הרישום השבועי>>>

 

 

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות