חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!

יום האישה הבינלאומי





ב-8 במרץ 1857 פתחו מאות פועלות במפעלי טקסטיל בניו יורק בשביתה. הן מחו על תנאי העסקתן שכללו, בין השאר, שעות ארוכות של עבודה בשכר נמוך. הרושם שהותירו אחריהן נשים אלה היה כה חזק, עד שהוחלט למסד את היום זה ולציין אותו בעולם כולו.






כיום, יום האישה הבינלאומי מצוין בתאריך ה-8 במרץ. הוא מיועד להעלאה על נס הישגים של נשים בתחומים שונים, לציון נשים שלוחמות בהווה למען השגת שוויון זכויות ולזכרן של נשים שלחמו על כך בעבר.
אילו הישגים השגתם? מה אתם רוצים להשיג? האם זה אפשרי? במי זה תלוי?
גלי עטרי שרה: “תעשי רק מה שאת אוהבת”, וזה כל כך נכון! בסופו של דבר, אתם יכולים לעבוד על כל העולם – אבל לא על עצמכם. אם לא תקפידו לשמור על עצמכם, על הבריאות הנפשית והפיזית שלכם, המפסידים היחידים יהיו… אתם! פשוט ככה.






בואו נבחן בצורה מדוקדקת את דפוסי האכילה שלנו ונודה בצורה כנה בטעויות שעשינו ובהזדמנויות שהחמצנו לצמיחה אחרת, בתהליך ההרזיה ובכלל. בואו נתחיל את התהליך באיתור הדפוסים שהובילו אותנו לטעות וננסה לבדוק מהן הסיבות שהניעו אותנו לעשות זאת.






במקום להדגיש את הקושי, המאמץ והייאוש, נסו להיצמד למחשבה חיובית. האמינו בעצמכם, אין דבר שאינכם יכולים לעשות. הוציאו את המילים “אני לא יכול” מהלקסיקון. היפטרו מהאשמה, כך תצליחו להבין את השקר הקיים בדפוסים השליליים של הרגלי האכילה והחשיבה שלכם ותרצו להתנתק מהם. מרביתנו אוהבים לשקוע באשמה משתקת היוצרת אכילה רגשית (“אני כישלון. אני לא יכול להתמודד עם זה עכשיו. בא לי פיצה, מחר דיאטה”). החרָטה, לעומת זאת, יוצרת ראייה מחודשת של החיים ומזרזת אותנו לצאת, לפעול ולהשתחרר מהכלא המגביל של דפוסי ההתנהגות שלנו.






אנחנו מברכים זה את זה במילה ‘לבריאות’ והיא שגורה על פינו באופן יומיומי, אך אולי מוטב שנתייחס אליה כציווי. ההרזיה היא מקור כוח לחיים בריאים יותר, זו המטרה הראשונית שלכם ואתם מצווים לעמוד בה. פשוט ככה. הזמן לפעולה הוא עכשיו. אף פעם לא מאוחר מדי לעשות משהו. קל לדחות דברים למחר, אך הבעיה היא שה”מחר” לעולם לא מגיע. אם אתם מתקשים להתחיל חשבו על הציטוט הזה: עכשיו זה הרגע היחיד שיש.


הדרך היחידה לסיים את המסע הארוך, המפרך והמתסכל, היא להתחיל אותו.

קטגוריות: כללי

    כתבות נוספות

    דברו איתי
    Whatsapp icon
    Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
    נגישות