חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!

מודעות, התלהבות והרזיה בטוחה





מודעות עמוקה להוראות שאנו נותנים, לעשייה שלנו, ובעיקר למטרות שאנו מגדירים לעצמנו היא נשק מדהים בתהליך ההרזיה. למשל, משתתפים שבטוחים בתהליך שלהם מתרכזים במחשבות מרגיעות ומחזקות וכך מפתחים את הביטחון העצמי שלהם ואת המודעות העצמית. אתם, ורק אתם, צריכים להחליט אילו הוראות אתם רוצים שיתבצעו בתהליך ההרזיה, אילו תנאים חיוביים ואופטימליים יתגשמו אצלכם, ואז להזין בהם את המוח באופן קבוע. על מה אתם חושבים? למה אתם מודעים? מהן ההוראות שעוזרות לכם או מעכבות אתכם? התלהבות היא הזיקוק שמדליק את תהליך ההרזיה שלכם.





ההתלהבות גורמת לכם להרגיש נפלא ומעניקה לכם תחושה של “אני יכול הכול, גם לרזות. קטן עליי!” החליטו, מרגע זה ואילך, להיות משתתפים נלהבים ולפעול בהתלהבות למען ההרזיה. נסו להתלהב מן הדברים שאתם נהנים לעשות, לאהוב את התכנית, לחיות אותה במלואה ופשוט להיות מאושרים. זכרו תמיד, שכאשר תפעלו מכל הלב, המשקל לא יהיה הגבול!





התכונות הכי מדהימות שלנו כבני אדם הן החיים, האהבה והרצון. כאשר משלבים את שלושתן נוצרות עוצמות אדירות של להט ותשוקה. עליכם, כמשתתפים, לפתח את התשוקה לתהליך ההרזיה ואת הלהט לחיות את החיים בשלמות וללא מגבלות של עודף משקל. השתמשו בעוצמות האלה כדי לכוון את תהליך ההרזיה שלכם במו ידיכם. השתמשו בהתנסויות המיוחדות רק לכם כדי להשתנות ללא הרף ולהצליח בתהליך. רק אתם קובעים! אף אחד לא מחליט עליכם או מאכיל אתכם בכפייה.





“המין האנושי לא טווה את רשת החיים. אין אנו אלא חוט אחד בתוכה.  כל שאנו מעוללים לרשת – אנו מעוללים לעצמנו. כל הדברים קשורים יחד.  כל הדברים מחוברים ביניהם” (צ’יף סיאטל)

    כתבות נוספות

    דברו איתי
    Whatsapp icon
    Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
    נגישות