הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

תפריט סתיו 1500 קלוריות

למה לא כדאי להוריד פרטי מזון או כמות מזון

ארוחת בוקר: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פרי + מנת חלבון גבינה + מנת שומן

מנת פרי + מנת חלבון גבינה + מנת שומן :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת צהריים: מנת חלבון בשר + 2 מנות פחמימה + מנת שומן + ירקות

מנת חלבון בשר + 2 מנות פחמימה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת חלבון גבינה או מנת פחמימה + 2 מנות שומן + פרי

מנת חלבון גבינה או מנת פחמימה + 2 מנות שומן + פרי :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ערב: מנת פחמימה + 1.5 מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות

מנת פחמימה + 1.5 מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת לילה: מנת חלבון גבינה + מנת פחמימה או פרי

מנת חלבון גבינה + מנת פחמימה או פרי :
- - - - - - - - - - - -

חשוב לדעת : טיפים לימי הסתיו: 1. קראו בעיון את התפריט. הרכב חלק מהארוחות בתפריט זה שונה מהתפריט הבסיסי לצורך גיוון (אל דאגה, כמות הקלוריות זהה לתפריט הבסיסי). 2. תקופת החגים מתאפיינת ביציאה מהשגרה, אכילת מזון פחות איכותי, בחשיפה גדולה מהרגיל לחטיפים ולמתוקים. בתקופה זו נזנחות הארוחות המסודרות וארוחות החג עשיות יותר מאשר בימים רגילים (יותר בשר, יותר קינוחים עוד). בתקופת הסתיו שאחרי החגים, מגיעים חודשים שגרתיים - שהם ברכה לתהליך ירידה במשקל. 3. "כשיש תכנית מסודרת - החיים קלים יותר" - אפשר לחזור לארוחות המסודרות, להתארגן מראש עם ארוחות וקניית מזון שאנו רוצים שיכנס הביתה. 4. בתקופת הסתיו מזג האוויר מתקרר בהדרגה וזהו זמן מצויין להחזיר לתפריט את השתייה החמה ומרקי ירקות החינמיים ולנצל את מזג האוויר הנעים להליכות ברגל שיעזרו לתהליך ההרזיה ויתרמו לבריאות טובה. * לשומרים על תפריט סוכרת מומלץ בארוחת הצהרים לקחת רק פחמימה אחת ולהוסיף עוד חצי מנת חלבון בשר, בארוחת הלילה לבחור בפחמימה מורכבת + מנת חלבון גבינה ולא פרי.

התפריטים לשימוש אישי בלבד