הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

תפריט קיץ 1200

למה לא כדאי להוריד פרטי מזון או כמות מזון

ארוחת בוקר: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + ירקות

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת חלבון גבינה + מנת שומן או פרי

מנת חלבון גבינה + מנת שומן או פרי :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת צהריים: 1.5 מנת חלבון בשרי + מנת שומן + ירקות

1.5 מנת חלבון בשרי + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פרי + מנת חלבון גבינה + מנת שומן

מנת פרי + מנת חלבון גבינה + מנת שומן :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ערב: מנת פחמימה + 1.5 מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות

מנת פחמימה + 1.5 מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת לילה: מנת חלבון גבינה + פרי

מנת חלבון גבינה + פרי :
- - - - - - - - - - - -

חשוב לדעת : טיפים לימי הקיץ החמים: 1. בקיץ, זמינות ומגוון הפירות גדול ומזמין יותר עבור רוב האנשים. כדי להפחית את הפיתויים מומלץ לקנות כל שבוע 2-3 סוגים של פירות בלבד ולא להחזיק בבית את כל מגוון הפירות שקיים בשוק. בשבוע שלאחר מכן לקנות 2-3 סוגים אחרים. גם את כמות הפירות כדאי להעריך מראש לפי הצריכה האמיתית שתידרש לבני הבית לאורך השבוע וכך נימנע ממצב של "חבל לזרוק את נאכל". 2. בקיץ, הימים ארוכים יותר ולעיתים סדר היום משתבש: חופשות הילדים, שעות ים ואירועים שונים. חשוב לזכור כי חלק בלתי נפרד של הצלחת התהליך הוא סדר וארגון. על כן, חשוב לפני שיוצאים מהבית להתארגן מראש עם הארוחות המתאימות. מומלץ להצטייד באמצעי קירור לפי הצורך כגון צידנית אישית עם קרחון לנשיאת מוצרי חלב וכריכים. 3. מומלץ להפוך את השעות שנבלה מחוץ לבית לשעות פעילות יותר (ופחות בישיבה) - לנצל את מזג האוויר לשחייה בים והליכה על החוף, הליכה עם חברים במקום ישיבה בבתי קפה, סיבוב כפול בקניות לפני רכישה או סרט וכו'. * לשומרים על תפריט סוכרת מומלץ בארוחת הלילה לשלב מנת שומן במקום מנת פרי
התפריטים לשימוש אישי בלבד