הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

תפריט ליום מחוץ למשרד(ארוחה עיקרית בערב בבית)

למה לא כדאי להוריד פרטי מזון או כמות מזון

ארוחת בוקר: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת צהריים - מהבית/לקנות בחוץ: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פרי + 2 מנות שומן

מנת פרי + 2 מנות שומן :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ערב - אוכל המבושל בבית: מנת חלבון בשר + מנת פחמימה + מנת שומן + ירקות

מנת חלבון בשר + מנת פחמימה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת לילה: מנת פרי

מנת פרי :
- - - - - - - - - - - -

חשוב לדעת : בתפריט 1500 יש להוסיף: לביניים בוקר שומן + פרי, לארוחת צהרים חצי חלבון גבינה, לביניים אחה"צ פחמימה, לארוחת לילה חלבון גבינה. בתפריט 1800 יש להוסיף:לביניים בוקר שומן + פרי, לארוחת צהרים פחמימה וחלבון גבינה, לביניים אחה"צ פחמימה וחלבון גבינה, לארוחת ערב מנת פחמימה, לארוחת לילה פחמימה + חלבון גבינה. בתפריט 2300 יש להוסיף: לבוקר מנת פחמימה + חלבון גבינה, לביניים בוקר פחמימה + שומן + פרי, לצהרים מנת פחמימה + חלבון גבינה, לביניים אחה"צ פחמימה + חלבון גבינה, לארוחת ערב חלבון בשר + פחמימהף, לארוחת לילה פחמימה + חלבון גבינה + שומן. לשומרים על תפריט סוכרת: יש להימנע מלאכול פרי עם פחמימה באותה ארוחה. בארוחת לילה רצוי לאכול פחמימה מורכבת ולא פרי *התפריט אינו המלצה רפואית.

התפריטים לשימוש אישי בלבד