הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

תפריט חורף 2300 קל'

למה לא כדאי להוריד פרטי מזון או כמות מזון

ארוחת בוקר: 2 מנות פחמימה + 2 מנות חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות + כוס שתיה חמה

2 מנות פחמימה + 2 מנות חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות + כוס שתיה חמה :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: 2 מנות פחמימה + מנת חלבון גבינה + פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה

2 מנות פחמימה + מנת חלבון גבינה + פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת צהריים: 2 מנות חלבון בשר + 2 מנות פחמימה + מנת שומן . לכל ארוחה יש להוסיף סלט ירקות/ירקות מבושלים / מרק ירקות חינמי (מתכונים באתר)

2 מנות חלבון בשר + 2 מנות פחמימה + מנת שומן . לכל ארוחה יש להוסיף סלט ירקות/ירקות מבושלים / מרק ירקות חינמי (מתכונים באתר) :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה או מרק חינמי

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה או מרק חינמי :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ערב: 2 מנות פחמימה + 2 מנות חלבון גבינה + מנת שומן + סלט ירקות. מומלץ להוסיף בתחילת כל ארוחה מרק חינמי

2 מנות פחמימה + 2 מנות חלבון גבינה + מנת שומן + סלט ירקות. מומלץ להוסיף בתחילת כל ארוחה מרק חינמי :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת לילה: מנת חלבון גבינה + 2 מנות פחמימה + פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה

מנת חלבון גבינה + 2 מנות פחמימה + פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה :
- - - - - - - - - - - -

חשוב לדעת : בחורף, כשקר, לעיתים אנו עלולים להרגיש רעבים יותר ולרצות לאכול כמות גדולה יותר של מזון. מומלץ להתארגן מראש עם מזונות חינמיים חמים מתאימים, כגון מרקי ירקות חינמיים, תבשילי ירקות חמים, למשל כרובית, ברוקולי, שעועית ירוקה ועוד. יש שפע של מתכונים חינמיים ומרקים באתר, היעזרו בהם לגוון את התזונה. שילבנו אותם כדוגמה באפשרויות השונות של הארוחות בתפריט החורף. * התפריט אינו מיועד לשומרים על תפריט סוכרת
התפריטים לשימוש אישי בלבד