הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

תפריט חורף - 1500 קל'

למה לא כדאי להוריד פרטי מזון או כמות מזון

ארוחת בוקר: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות + כוס שתיה חמה

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות + כוס שתיה חמה :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת צהריים: מנת חלבון בשר + מנת פחמימה + מנת שומן. לכל ארוחה יש להוסיף סלט ירקות + ירקות מבושלים + מרק ירקות חינמי (מתכונים באתר)

מנת חלבון בשר + מנת פחמימה + מנת שומן. לכל ארוחה יש להוסיף סלט ירקות + ירקות מבושלים + מרק ירקות חינמי (מתכונים באתר) :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פחמימה + מנת פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה או מרק חינמי

מנת פחמימה + מנת פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה או מרק חינמי :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ערב: מנת פחמימה + 1.5 מנת חלבון גבינה + מנת שומן + סלט ירקות (מומלץ להוסיף בתחילת כל ארוחה מרק ירקות חינמי)

מנת פחמימה + 1.5 מנת חלבון גבינה + מנת שומן + סלט ירקות (מומלץ להוסיף בתחילת כל ארוחה מרק ירקות חינמי) :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת לילה: מנת חלבון גבינה + מנת פרי/מנת פחמימה + כוס שתיה חמה

מנת חלבון גבינה + מנת פרי/מנת פחמימה + כוס שתיה חמה :
- - - - - - - - - - - -

חשוב לדעת : בחורף, אנו מרגישים רעבים יותר ונוטים לאכול בכמות גדולה יותר. מומלץ להתארגן מראש עם מזונות חינמיים חמים מתאימים, כמרקי ירקות, ירקות מבושלים חמים (כרובית, ברוקולי, שעועית ירוקה ועוד) וכמובן תה ירוק חם. המשיכו לשתות מספיק נוזלים - הנטייה בחורף כשקר לשתות פחות. עקבו יותר בקפדנות אחר כמות השתייה שלכם. גוונו את המים בחליטות צמחים ללא קפאין ומרקים חינמיים. * לשומרים על תפריט סוכרת מומלץ בארוחת הביניים של אחה"צ לבחור במנת פחמימה מורכבת או בפרי + מנת חלבון גבינה + מנת שומן ובארוחת לילה במנת פחמימה מורכבת + מנת חלבון גבינה.
התפריטים לשימוש אישי בלבד