הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

תפריט חורף - 1800 קל'

למה לא כדאי להוריד פרטי מזון או כמות מזון

ארוחת בוקר: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות + כוס שתיה חמה

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות + כוס שתיה חמה :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + מנת פרי + כוס שתיה חמה

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + מנת פרי + כוס שתיה חמה :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת צהריים: מנת חלבון בשר + 2 מנות פחמימה + מנת שומן + ירקות

מנת חלבון בשר + 2 מנות פחמימה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה או מרק חינמי

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + פרי + מנת שומן + כוס שתיה חמה או מרק חינמי :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ערב: 2 מנות פחמימה + 1.5 מנת חלבון גבינה + מנת שומן + סלט ירקות, מומלץ להוסיף בתחילת כל ארוחה מרק ירקות חינמי

2 מנות פחמימה + 1.5 מנת חלבון גבינה + מנת שומן + סלט ירקות, מומלץ להוסיף בתחילת כל ארוחה מרק ירקות חינמי :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת לילה: מנת חלבון גבינה + מנת פחמימה + מנת פרי + כוס שתיה חמה

מנת חלבון גבינה + מנת פחמימה + מנת פרי + כוס שתיה חמה :
- - - - - - - - - - - -

חשוב לדעת : בחורף, כשקר, לעיתים אנו עלולים להרגיש רעבים יותר ולרצות לאכול כמות גדולה יותר של מזון. מומלץ להתארגן מראש עם מזונות חינמיים חמים מתאימים, כגון מרקי ירקות חינמיים, תבשילי ירקות חמים, למשל כרובית, ברוקולי, שעועית ירוקה ועוד. יש שפע של מתכונים חינמיים ומרקים באתר, היעזרו בהם לגוון את התזונה. שילבנו אותם כדוגמה באפשרויות השונות של הארוחות בתפריט החורף. * לשומרים על תפריט סוכרת מומלץ בארוחות הלילה להחליף את מנת הפרי במנת שומן.
התפריטים לשימוש אישי בלבד