הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

תפריט לימי חג ראש השנה וערבי חג סוכות ושמחת תורה

למה לא כדאי להוריד פרטי מזון או כמות מזון

ארוחת בוקר: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + ירקות

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פרי + מנת שומן או מנת פרי + מנת חלבון גבינה

מנת פרי + מנת שומן או מנת פרי + מנת חלבון גבינה :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת צהרים: מנת חלבון בשר + מנת פחמימה + מנת שומן + ירקות

מנת חלבון בשר + מנת פחמימה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + או מנת פרי + 2 מנות שומן

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + או מנת פרי + 2 מנות שומן :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ערב: מנת חלבון בשר + מנת פחמימה + מנת שומן + ירקות

מנת חלבון בשר + מנת פחמימה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת לילה: מנת פרי או מנת פחמימה

מנת פרי או מנת פחמימה :
- - - - - - - - - - - -

חשוב לדעת : בתפריט 1500 יש להוסיף: בארוחת בוקר: מנת שומן. בארוחת ביניים בוקר: מנת פחמימה+מנת חלבון גבינה. בארוחת לילה: 2 מנות שומן. בתפריט 1800 יש להוסיף: בארוחת בוקר: מנת שומן, בארוחת ביניים בוקר: מנת פחמימה+מנת חלבון גבינה. בארוחת צהריים: מנת פחמימה נוספת. ארוחת ביניים אחה"צ תכלול מנת פחמימה+מנת חלבון גבינה+מנת שומן+פרי. בארוחת ערב: מעת פחמימה נוספת. בארוחת לילה : 2 מנות שומן. בתפריט 2300 יש להוסיף: בכל ארוחה בה יש מנת פחמימה - יש לאכול לחם רגיל ולא לחם קל! בארוחת בוקר: מנת חלבון גבינה+מנת שומן. ארוחת ביניים בוקר - תכלול 2 מנות פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + מנת פרי. בארוחת צהרים: מנת חלבון בשר נוספת+מנת פחמימה נוספת+מנת שומן נוספת. ביניים אחה"צ תכלול - מנת פחמימה + 2 מנות פרי + מנת שומן. *לשומרים על תפריט סוכרת: תפריט 1200 אין צורך לשנות מהתפריט הנ"ל. בתפריטים 1500+1800 מומלץ לשלב בארוחות הביניים מנת שומן או מנת חלבון גבינה במקום פרי. ** תפריט זה מתאים לחג סוכות ושמחת תורה *** התפריט אינו המלצה רפואית. יש להתייעץ עם הרופא המטפל על מנת לוודא כי אין מניעה להשתתף בתוכנית.
התפריטים לשימוש אישי בלבד