הצטרפות לקבוצת חלי ממן
שם
טלפון
דוא"ל
יישוב
 

תפריט לחול המועד סוכות

למה לא כדאי להוריד פרטי מזון או כמות מזון

ארוחת בוקר: מנת פחמימה+ מנת חלבון גבינה + ירקות

מנת פחמימה+ מנת חלבון גבינה + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פרי + מנת שומן

מנת פרי + מנת שומן :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת צהרים: מנת חלבון בשר + מנת פחמימה + מנת שומן + ירקות

מנת חלבון בשר + מנת פחמימה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ביניים: מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת פרי

מנת פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת פרי :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת ערב: מנת פחמימה + 1.5 חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות

מנת פחמימה + 1.5 חלבון גבינה + מנת שומן + ירקות :
- - - - - - - - - - - -

ארוחת לילה: מנת חלבון גבינה + מנת פרי/מנת פחמימה

מנת חלבון גבינה + מנת פרי/מנת פחמימה :
- - - - - - - - - - - -

חשוב לדעת : בתפריט 1500 יש להוסיף: בארוחת בוקר - מנת שומן. בארוחת ביניים בוקר - מנת פחמימה+מנת חלבון גבינה. בארוחת ביניים אחר הצהריים - מנת שומן. בארוחת לילה - מנת שומן. בתפריט 1800 יש להוסיף: בארוחת בוקר - מנת שומן. בארוחת ביניים בוקר - מנת פחמימה ומנת חלבון גבינה. בארוחת צהרים - מנת פחמימה נוספת. בארוחת ביניים אחר הצהריים - מנת שומן. בארוחת ערב - מנת פחמימה נוספת ומנת חלבון גבינה. בארוחת לילה - מנת שומן ופרי או פחמימה. בתפריט 2300 יש להוסיף: בארוחות בהן רשום לחם קל - יש לבחור בלחם מלא רגיל ולא קל! בארוחת בוקר - מנת חלבון גבינה + מנת שומן. בארוחת ביניים בוקר - הארוחה תכלול 2 מנות פחמימה + מנת חלבון גבינה + מנת שומן + מנת פרי. בארוחת צהריים - הארוחה תכלול מנה בשרית כפולה + 2 מנות פחמימה + 2 מנות שומן. בארוחת ביניים אחה"צ - מנת שומן. בארוחת ערב יש להוסיף מנת פחמימה ומנת חלבון גבינה. ארוחת לילה - תכלול מנת חלבון גבינה + מנת פרי + מנת פחמימה + מנת שומן. * לשומרים על תפריט סוכרת: תפריט 1200 קלורית - אין צורך לשנות מהתפריט הנ"ל. בתפריטי 1500+1800- רצוי לא לאכול מנת פחמימה ופרי יחדיו באותה ארוחה - מומלץ לבחור במנת פחמימה או פרי ולהוסיף מנת חלבון גבינה או מנת שומן. * התפריט אינו המלצה רפואית. יש להתייעץ עם הרופא המטפל על מנת לוודא כי אין מניעה להשתתף בתוכנית.
התפריטים לשימוש אישי בלבד