קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט חורף – 1200 קלוריות

ארוחת ביניים ארוחת ביניים ארוחת לילה
ארוחת בוקר
ארוחת ביניים
ארוחת צהריים
ארוחת ביניים
ארוחת ערב
ארוחת לילה

חשוב לדעת : בחורף, כשקר, לעיתים אנו עלולים להרגיש רעבים יותר ולרצות לאכול כמות גדולה יותר של מזון. מומלץ להתארגן מראש עם מזונות חינמיים חמים מתאימים, כגון מרקי ירקות חינמיים, תבשילי ירקות חמים, למשל כרובית, ברוקולי, שעועית ירוקה ועוד. יש שפע של מתכונים חינמיים ומרקים באתר, היעזרו בהם לגוון את התזונה. שילבנו אותם כדוגמה באפשרויות השונות של הארוחות בתפריט החורף. * לשומרים על תפריט סוכרת מומלץ בארוחות הלילה להחליף את מנת הפרי במנת פחמימה מורכבת.

 

**התפריט אינו המלצה רפואית. יש להתייעץ עם הרופא המטפל על מנת לוודא כי אין מניעה להשתתף בתוכנית ט.ל.ח.

התפריטים לשימוש אישי בלבד
נגישות