קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט טבעוני 1600 קלוריות

ארוחת ביניים ארוחת ביניים ארוחת לילה
ארוחת בוקר
ארוחת ביניים
ארוחת צהריים
ארוחת ביניים
ארוחת ערב
ארוחת לילה

חשוב לדעת: 

בנוסף לסעיפים 1-13 מהתפריט הבסיסי:

1. שילוב סויה בתפריט -הדעות חלוקות באשר לשילוב מאכלים על בסיס סויה בתפריט יומיומי (פולי סויה, אדממה, חלב סויה, מעדני סויה, טופו, שבבי סויה ועוד). ההמלצה לגברים היא להגביל את אכילת הסויה ל- 2-3 מנות בשבוע ולנשים יש להתייעץ עם רופא לגבי כמויות הסויה השבועיות המומלצות לפי הרקע הרפואי האישי.
2. הקפידו על בישול בבית ואל תתבססו על מזונות מהירי הכנה הדלים בערכים תזונתיים.
3. מומלץ לערוך בדיקות דם תקופתיות לרמות B12 וספירת דם וליטול תוספי תזונה לפי הצורך.  על משתתפים הזקוקים להשלמת סידן בהוראה רפואית, להתייעץ עם רופא לגבי נטילת תוסף.
4. באתר יש מתכוני ירקות ללא רכיבים מהחי ומתכוני פשטידות ירק.  ניתן להחליף כל ביצה בכף טחינה גולמית או בתחליף ביצה טבעוני.
5. אתרי אינטרנט וספרי בישול רבים עוסקים בטבעונות ובהם תמצאו מתכונים למאכלים טבעוניים שונים, העזרו במחשבון המתכונים באתר ושלבו מתכונים אלו בתפריט היומי שלכם.
6. התפריט אינו מיועד לילדים ובני נוער.
7. הקפידו על צריכה יומית של דגנים מלאים וקטניות.
8. אכלו בכל יום את ירקות החובה בכמות המצויינת – הם מקור חשוב עבורכם לסידן.

**התפריט אינו המלצה רפואית. יש להתייעץ עם הרופא המטפל על מנת לוודא כי אין מניעה להשתתף בתוכנית ט.ל.ח.

התפריטים לשימוש אישי בלבד
נגישות