קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט ליום מחוץ למשרד (ארוחה עיקרית בערב בבית)

ארוחת ביניים ארוחת ביניים ארוחת לילה
ארוחת בוקר
ארוחת ביניים
ארוחת צהריים
ארוחת ביניים
ארוחת ערב
ארוחת לילה

חשוב לדעת : בתפריט 1500 יש להוסיף: לביניים בוקר שומן + פרי, לארוחת צהרים חצי חלבון גבינה, לביניים אחה"צ פחמימה, לארוחת לילה חלבון גבינה. בתפריט 1800 יש להוסיף:לביניים בוקר שומן + פרי, לארוחת צהרים פחמימה וחלבון גבינה, לביניים אחה"צ פחמימה וחלבון גבינה, לארוחת ערב מנת פחמימה, לארוחת לילה פחמימה + חלבון גבינה. בתפריט 2300 יש להוסיף: לבוקר מנת פחמימה + חלבון גבינה, לביניים בוקר פחמימה + שומן + פרי, לצהרים מנת פחמימה + חלבון גבינה, לביניים אחה"צ פחמימה + חלבון גבינה, לארוחת ערב חלבון בשר + פחמימה, לארוחת לילה פחמימה + חלבון גבינה + שומן. לשומרים על תפריט סוכרת: יש להימנע מלאכול פרי עם פחמימה באותה ארוחה. בארוחת לילה רצוי לאכול פחמימה מורכבת ולא פרי *התפריט אינו המלצה רפואית.

 

**התפריט אינו המלצה רפואית. יש להתייעץ עם הרופא המטפל על מנת לוודא כי אין מניעה להשתתף בתוכנית ט.ל.ח.

התפריטים לשימוש אישי בלבד
נגישות