קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט ליום מחוץ למשרד (ארוחה עיקרית בצהריים בחוץ)

ארוחת ביניים ארוחת ביניים ארוחת לילה
ארוחת בוקר
ארוחת ביניים
ארוחת צהריים
ארוחת ביניים
ארוחת ערב
ארוחת לילה

חשוב לדעת:

בתפריט 1500 יש להוסיף: לביניים בוקר פחמימה/פרי+שומן, לביניים אחה"צ פחמימה, לארוחת ערב חצי חלבון גבינה, ארוחת לילה תכלול פרי+ חלבון גבינה. בתפריט 1800 יש להוסיף: לביניים בוקר פחמימה/פרי+שומן, לצהרים מנת פחמימה, לביניים אחה"צ פחמימה וחלבון גבינה, לארוחת ערב פחמימה וחלבון גבינה, ארוחת לילה תכלול פחמימה+חלבון גבינה + פרי. בתפריט 2300 יש להוסיף: לבוקר מנת פחמימה, ביניים בוקר פחמימה + שומן+ פרי, לצהרים חלבון בשר ומנת פחמימה, ביניים אחה"צ תכלול 2 מנות פחמימה + חלבון גבינה + מנת שומן, לארוחת ערב פחמימה + חלבון גבינה + מנת שומן, לארוחת לילה פחמימה + שומן + פרי. לשומרים על תפריט סוכרת: יש להימנע מלאכול פרי עם פחמימה באותה ארוחה. בארוחת לילה רצוי לאכול פחמימה מורכבת ולא פרי *התפריט אינו המלצה רפואית.

 

**התפריט אינו המלצה רפואית. יש להתייעץ עם הרופא המטפל על מנת לוודא כי אין מניעה להשתתף בתוכנית ט.ל.ח.

התפריטים לשימוש אישי בלבד
נגישות