קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט סתיו 1200 קלוריות

ארוחת ביניים ארוחת ביניים ארוחת לילה
ארוחת בוקר
ארוחת ביניים
ארוחת צהריים
ארוחת ביניים
ארוחת ערב
ארוחת לילה

חשוב לדעת: 

טיפים לימי הסתיו:
1. קראו בעיון את התפריט. הרכב חלק מהארוחות בתפריט זה שונה מהתפריט הבסיסי לצורך גיוון (אל דאגה, כמות הקלוריות זהה לתפריט הבסיסי).
2. תקופת החגים מתאפיינת ביציאה מהשגרה, אכילת מזון פחות איכותי, בחשיפה גדולה מהרגיל לחטיפים ולמתוקים. בתקופה זו נזנחות הארוחות המסודרות וארוחות החג עשיות יותר מאשר בימים רגילים (יותר בשר, יותר קינוחים עוד). בתקופת הסתיו שאחרי החגים, מגיעים חודשים שגרתיים – שהם ברכה לתהליך ירידה במשקל.
3. "כשיש תכנית מסודרת – החיים קלים יותר" – אפשר לחזור לארוחות המסודרות, להתארגן מראש עם ארוחות וקניית מזון שאנו רוצים שיכנס הביתה.
4. בתקופת הסתיו מזג האוויר מתקרר בהדרגה וזהו זמן מצויין להחזיר לתפריט את השתייה החמה ומרקי ירקות החינמיים ולנצל את מזג האוויר הנעים להליכות ברגל שיעזרו לתהליך ההרזיה ויתרמו לבריאות טובה. * לשומרים על תפריט סוכרת מומלץ בארוחת הלילה להחליף את מנת הפרי במנת פחמימה מורכבת.

**התפריט אינו המלצה רפואית. יש להתייעץ עם הרופא המטפל על מנת לוודא כי אין מניעה להשתתף בתוכנית ט.ל.ח.

התפריטים לשימוש אישי בלבד
נגישות