קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט צמחוני 1800 קלוריות

ארוחת ביניים ארוחת ביניים ארוחת לילה
ארוחת בוקר
ארוחת ביניים
ארוחת צהריים
ארוחת ביניים
ארוחת ערב
ארוחת לילה

חשוב לדעת: מומלץ להתחיל לאכול את הארוחה הראשונה תוך שעה מהקימה. המרווח בין הארוחות נע בין שעה וחצי לשלוש שעות. אין חשיבות לסדר הארוחות. לא ניתן לפצל/לצרף/לדלג על ארוחות. חשוב לשתות לפחות 2 כוסות מים כל ארוחה(ניתן להוסיף תרכיזי דיאט) מנה מותרת בנוסף לתפריט פעם בשבוע. ירקות חינמיים ניתן לאכול תמיד בארוחות ובין הארוחות בשפיות. עד 4 כוסות קפה ליום + כוס חלב 1% לכל היום.

 

התפריטים לשימוש אישי בלבד
נגישות