קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
banner

סיפור ההצלחה של אתי מרציאנו המנחה

שם פרטי: אתי מרציאנו
סה"כ ירידה- 19 ק"ג
כמה שנים שומר: 4 וחצי שנים
איזה קבוצות מנחה:
אשקלון, יום רביעי.
דוגמא לתפריט יומי :
בוקר: 2 פרוסות לחם קל, 2 כפות קוטג' 5%, ירקות
ביניים: תפוח, 6 חצאי אגוזי מלך, כפית סילאן
צהריים: מרק ירקות חינמי, 150 גרם פרגית, 3 כפות אורז, סלט ירקות, כף טחינה
ביניים: חטיף אנרגיה, תמר, 7שקדים
ערב: פיצה מטורטייה, פרוסת גבינה צהובה 22%, 30גרם בולגרית, כף אבוקדו וסלט ירקות
לילה: מעדן שוקולד 0% שומן, בננה

אתי מרציאנו המנחה

סיפור הצלחה של אתי מרציאנו המנחה

הכול אפשרי

לפני שהתחלתי את התכנית של חלי ממן, שימושי המים היו מבחינתי: שטיפת כלים, מקלחת, שירותים ומכונת כביסה. בתחילת התהליך כמעט ולא שתיתי מים. לא הרגשתי צורך מאחר ואני נמצאת רוב היום בחדר עם מזגן. כתוצאה מכך, סבלתי מכאבי ראש חוזרים ונשנים והמשקל היה תקוע.
כדי להתגבר על זה הוספתי תרכיז ללא סוכר, נענע עם לימון וקרחונים הייתי קונה בקבוקים יפים וצבעוניים וזה משך אותי לשתות יותר.
עם הזמן עברתי למים בלבד והיום כשאני שותה בין 3-4 ליטר ביום, זה עושה לי רק טוב. מלבד הירידה במשקל, אני מרגישה טוב יותר מבחינה בריאותית- פחות כאבי ראש ויותר אנרגיות.
והמשפט שתמיד מנחה אותי בעניין המים הוא שהם כמו מסיר שומנים. ומה שחיזק את זה היה שבשבוע ששתיתי יותר זה בא לידי ביטוי בירידה גדולה יותר במשקל.
• קושי נוסף שהיה לי בתחילת התהליך הוא שהייתי מאוד תבניתית וזה שעמם אותי והוריד לי את המוטיבציה. לדוגמה: כל ערב הייתי אוכלת חביתה, כף גבינה, 2 פרוסות לחם, 6 זיתים וירקות. כבר היה מצב שהייתי מתבאסת כשהגיע הערב.
התייעצתי עם המנחה שלי והיא באמת אמרה לי: "את אוכלת ממש מסכן"  ובנינו יחד כמה ארוחות לדוגמא.
בשלב הזה התחלתי בעשייה. נעזרתי במתכונים המפורסמים באתר ובחומר המחולק בקבוצה והכנתי אותם לפחות פעמיים בשבוע, התייעצתי עם משתתפים אחרים בפורום הכללי, הורדתי את האפליקציה על מנת לקבל מידע זמין כל הזמן. חיפשתי מתכונים שהמרכיבים שלהם די זהים למאכלים שנהגנו שנהגנו לאכול בבית לפני התהליך כדי לא להרגיש שונה.
• עם המנה המותרת היו כמה שלבים: בתחילת התהליך פחדתי לאכול מנה מותרת. זה נשמע לי לא הגיוני שב"דיאטה" אפשר לאכול גם דברים משמינים ולרדת במשקל.
במשך הזמן, בכל פעם שהייתי "נופלת" או אוכלת משהו שלא קשור לתכנית, הייתי נשענת על המנה המותרת.
לבסוף, אכלתי אותה בתור מנה בפני עצמה, מכל הלב ועם חיוך רחב כי הבנתי שזה משרת אותי, אני מצפה לזה ולכן מצליחה להתאפק בשאר הארוחות ונמנעת מנשנושים.
• שעת אחר הצהריים הייתה המוקש הכי גדול שלי. הייתי מגיעה הביתה, מניחה את התיק אחרי יום עמוס ומתיש ופונה ישירות למטבח לחפש משהו מתוק. (כמובן שבודקת שאף אחד לא רואה) .לא האמנתי שאני מסוגלת לאכול כל כך הרבה מתוק בשלוש דקות 
כשזיהיתי את השעה הזאת כבעייתית, טיפלתי בזה נקודתית: הכנתי מאכלים חינמיים והנחתי במדף העליון במקרר, שמתי על השיש שקית ריקה ובה שמתי את כל המתוקים והנשנושים שהתכוונתי להכניס לפה וברגע האחרון עצרתי את עצמי. הכמות שהייתה בשקית בסוף הערב פשוט הגעילה אותי והרגשתי תחושת ניצחון שחסכתי מהגוף שלי את כל זה.
הגדולה היא לזהות קושי, להסתכל לו בעיניים וגם ולפתור אותו בדרכים המתאימות לנו.

הכול התחיל כשישבתי בשולחן באירוע משפחתי וניגשה אליי אחת מבנות המשפחה ואמרה לי: "אני חייבת להגיד לך משהו, זאת הפעם הראשונה שאני רואה אותך יושבת באירוע, כבויה וללא שמחת חיים. אני רגילה לזה שאת לא עוזבת את רחבת הריקודים, צוחקת ומבדחת את כולם. תרשי לי להציע לך משהו- יש קבוצת תמיכה שנקראת חלי ממן, תגיעי אליה, זה יעשה לך טוב".
דבריה השפיעו עליי מאוד. הבטן שלי התהפכה באותו רגע, עד כדי כך שוויתרתי על הקינוח  .באותו הרגע התקבלה ההחלטה. אם הייתה קבוצה פתוחה בשעות האלה, הייתי הולכת באותו רגע.
כבר למחרת הגעתי לקבוצה, בלי דחיות ובלי תירוצים.
הייתי בהלם כשראיתי את כמות האנשים. ניגשתי למנחה עם המון חששות ולאחר שעברתי את תהליך הרישום, עליתי על המשקל- באותו רגע זה הרגיש כמו אחד הדברים הכי אמיצים שעשיתי.
נבהלתי כשראיתי את המספר וידעתי באותו הרגע שאעשה הכול כדי לשנות את המצב.

אמונה בתהליך היא שגורמת להפוך את ה"דיאטה" לאורח חיים ולהחזיק מעמד.
הקבוצה מתנהלת בצורה מכילה ואמפתית, יש מקום לכולם ויש תחושה של משפחה אחת גדולה והכי חשוב- אוכלים!! לא צמים ולא סופרים קלוריות.

הצבתי לעצמי יעד וידעתי שאעשה הכל כדי להשיג אותו. לאורך כל התהליך הייתי צמודה לתפריט, הקפדתי להגיע לכל מפגש, הכנתי את כל 6 הארוחות יום לפני, דאגתי לכך שתמיד יהיו במקרר המצרכים הדרושים לי להכנת מתכונים. סדר, ארגון והכנה מראש הן מילות המפתח. ההכנה מראש נותנת ביטחון ושליטה בתהליך ומונעת "נפילות".
כפי שלא יוצאים בלי תיק מהבית, כך גם לא יוצאים בלי תיק אוכל מהבית.
ככל שירדתי במשקל, האמונה בעצמי גדלה וכך גם המוטיבציה.

animated image
סיפורים נוספים

סיפור ההצלחה של ריקי פרץ המנחה

ריקי פרץ המנחה 14 ק"ג פחות,

שם פרטי: ריקי פרץ. סה"כ ירידה: 14 קילוגרם. כמה זמן בשמירה:  2.5 שנים. מנחה את קבוצת: מעלה אדומים יום שלישי  17:00,19:00, חשמונאים יום שני 11:30,

סיפור ההצלחה של מלי סלטי המנחה

מלי סלטי המנחה 37 ק"ג פחות,

שם פרטי: מלי סלטי. סה"כ ירידה: 37 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: 3 שנים. מנחה את קבוצת: גני תקווה, ימי שלישי 19:00. דוג' לתפריט יומי: בוקר:

סיפור ההצלחה של טלי פרץ המנחה

טלי פרץ המנחה 24 ק"ג פחות,

שם פרטי – טלי פרץ. סה"כ ירידה – 24 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 3.5 שנים בשמירה. מנחה את קבוצת – קצרין ימי ראשון בשעה

סיפור ההצלחה של אושרה בק המנחה

אושרה בק המנחה 10 ק"ג פחות,

שם פרטי: אושרה בק. סה"כ ירידה: 10 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: שנה. מנחה את קבוצת: קדימה צורן ימי רביעי שעה 19:00. דוג' לתפריט יומי בוקר:

סיפור ההצלחה של איריס ציגלר המנחה

איריס ציגלר המנחה 27 ק"ג פחות,

שם פרטי: איריס ציגלר כמה משקל הורדת: 27 קג כמה שנים שומרת: 14 שנה איזה קבוצה מנחה: קבוצת רמת אביב, כרמיאל, רקפת דוגמא לתפריט יומי:

סיפור ההצלחה של סורינה קדוש המנחה

סורינה קדוש המנחה 35 ק"ג פחות,

שם פרטי: סורינה קדוש סך הכל ירידה: 35 ק"ג כמה שנים שומרת: 14 שנים איזה קבוצות מנחה כולל שעות וימים: עפולה ורמלה   דוגמא לתפריט

סיפור ההצלחה של אריאלה שמש המנחה

אריאלה שמש המנחה 22 ק"ג פחות,

שם פרטי – אריאלה שמש. סה"כ ירידה – 22 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 9 שנים בשמירה. מנחה את קבוצת – נתניה, נורדאו ועיר ימים.

סיפור ההצלחה של אלינור חינגה מזרחי המנחה

אלינור חינגה מזרחי המנחה- 20 ק"ג פחות,

שם פרטי: אלינור חינגה מזרחי סה"כ ירידה : 20 ק"ג כמה שנים שומר: שומרת על המשקל שלי כבר 9 שנים איזה קבוצות מנחה כולל שעות

דברו איתי
נגישות