קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
banner

סיפור ההצלחה של גל שלזינגר המנחה

שם פרטי: גל שלזינגר

סה”כ ירידה: 27 ק”ג

כמה זמן בשמירה: 8 שנים

מנחה את קבוצות: אריאל, נתניה, פתח תקווה.

 

דוגמא לתפריט יומי:
ארוחת בוקר: 2 פרוסות לחם קל+גבינה בולגרית+חציל קלוי
ארוחת ביניים: בננה+ 7 שקדים
צהריים: קציצת המבורגר(קציצה ביתית שאני מכינה)+ פיתה קלה+ כף מיונז+ סלק (1 ביום חופשי) בתנור, שהופך להיות סלק צ’יפס מושלם.
ארוחת ביניים 2: 2 פרוסות לחם קל במצנם+ כפית טחינה גולמית+ כפית סילאן+ תמר.
ארוחת ערב: בדרך כלל או פשטידה או את הלזניה החלבית מהמתכונים.
ארוחת לילה: פרי שייק שמורכב מבננה, כוס חלב 1% והמון קרח.

גל שלזינגר המנחה

סיפור הצלחה של גל שלזינגר המנחה

"כולנו נושמים, אבל לא כולנו חיים"
הגיע הזמן שנלמד לחיות כמו שאנחנו רוצים, לא צריכים.





וואו, יש מלא כאלה..
היו לי קשה שהיו תקופות שוויתרתי לעצמי.
היה לי קשה שהיו שבועות בהם המשקל לא ירד כפי שציפיתי.
היה לי קשה “להיגמל” מדפוס ההתנהגות מול האוכל. חשבתי במשך שנים שהדפוס הזה עושה לי טוב, רק עם הזמן הבנתי שאוכל הוא רק סימפטום לבעיה אחרת.
היה לי קשה להגיד לא למאכלים.
היה לי קשה בסיטואציות חברתיות כשכולם היו אוכלים לידי מאכלים משמינים והייתי מרגישה לפעמים ” מסכנה” שאני “לא יכולה לאכול מזה”.

לאחר חודשיים בתהליך, השלתי ממשקלי כ-7 קילוגמרים, גרתי באותה התקופה עם אימי.
יום אחד, נכנסתי לחדר להחליף בגדים, אמא שלי נכנסה לחדר..
זו הייתה הפעם הראשונה שבה לא קפצתי והגבתי בבהלה, פעם ראשונה שלא התביישתי שאמא שלי תראה אותי ללא בגדים.
פתאום הבנתי כמה ירידה במשקל לא רק משפיעה על איך שהגוף שלי נראה, אלא על איך שאני מרגישה עם עצמי.
זו הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי שלווה ושקט, לא הרגשתי את התחושות האלה שנים.

הרגשתי בקבוצה “ערך מוסף”, הרגשתי שם חלק ממשפחה קטנה וחמה.
השיח בקבוצה מאוד דיבר אליי, פחות דגש על האוכל ויותר דגש עלינו.
בחרתי בשיטה הזו כי הפסקתי להרגיש “מסכנה” בבחירות שלי באוכל.
היה לי תמיד מה לאכול, אוכל מזין, טעים, יכולתי לאכול מהכול, אבל במידה.
פתאום הבנתי שדיאטה לא חייבת להסתכם במלפפון וקוטג’, המבחר שיש בשיטה הזו הוא עצום.

בתחילת התהליך, מה שעזר לי, זו העובדה שנרשמתי עם אמא ולא הרגשתי “לבד”.
אחרי חודש בערך בקבוצה, המנחה והאנשים בקבוצה נתנו לי תחושה שיש לי מקום שמקבל אותי בלי שיפוטיות ונותן לי לא להרגיש “שונה”.

animated image
סיפורים נוספים

סיפור ההצלחה של ריקי פרץ המנחה

ריקי פרץ המנחה 14 ק"ג פחות,

שם פרטי: ריקי פרץ. סה”כ ירידה: 14 קילוגרם. כמה זמן בשמירה:  2.5 שנים. מנחה את קבוצות: מעלה אדומים, חשמונאים, נילי   דוג’ לתפריט יומי: בוקר:

סיפור ההצלחה של מלי סלטי המנחה

מלי סלטי המנחה 37 ק"ג פחות,

שם פרטי: מלי סלטי. סה”כ ירידה: 37 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: 3 שנים. מנחה את קבוצת: גני תקווה   דוג’ לתפריט יומי: בוקר: 2 פרוסות

סיפור ההצלחה של טלי פרץ המנחה

טלי פרץ המנחה 24 ק"ג פחות,

שם פרטי – טלי פרץ. סה”כ ירידה – 24 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 3.5 שנים בשמירה. מנחה את קבוצות – קצרין, אבני איתן  

סיפור ההצלחה של אושרה בק המנחה

אושרה בק המנחה 10 ק"ג פחות,

שם פרטי: אושרה בק. סה”כ ירידה: 10 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: שנה. מנחה את קבוצות: קדימה, הוד השרון, חדרה   דוג’ לתפריט יומי בוקר: 2

סיפור ההצלחה של איריס ציגלר המנחה

איריס ציגלר המנחה 27 ק"ג פחות,

שם פרטי: איריס ציגלר. סה”כ ירידה: 27 ק”ג. כמה זמן בשמירה: 14 שנה. מנחה את קבוצות: קבוצת רמת אביב, כרמיאל, רקפת   דוגמא לתפריט יומי:

סיפור ההצלחה של סורינה קדוש המנחה

סורינה קדוש המנחה 35 ק"ג פחות,

שם פרטי: סורינה קדוש סה”כ ירידה: 35 ק”ג כמה זמן בשמירה: 14 שנים מנחה את קבוצות: עפולה ורמלה   דוגמא לתפריט יומי: בוקר – 2

סיפור ההצלחה של אריאלה שמש המנחה

אריאלה שמש המנחה 22 ק"ג פחות,

שם פרטי – אריאלה שמש. סה”כ ירידה – 22 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 9 שנים בשמירה. מנחה את קבוצת – נתניה.   דוג’ לתפריט

סיפור ההצלחה של אלינור חינגה מזרחי המנחה

אלינור חינגה מזרחי המנחה- 20 ק"ג פחות,

שם פרטי: אלינור חינגה מזרחי סה”כ ירידה: 20 ק”ג כמה זמן בשמירה: 9 שנים מנחה את קבוצת : שוהם.   דוגמא לתפריט יומי : מעדן

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות