קנו מעל 249 ₪ וקבלו משלוח חינם עד הבית
banner

סיפור ההצלחה של מירית מלצר המנחה

שם פרטי: מירית מלצר
סה”כ ירידה: 39 ק”ג

כמה שנים שומרת: ארבע וחצי.

איזה קבוצות מנחה כולל שעות וימים:

ישוב אפרת- בימי שני בשעה 19:30 .

ביתר עלית- בימי שלישי בשעות 18:00 או 19:30.

רמת גן- בימי רביעי בשעות 18:00 או 19:30.

דוגמא לתפריט יומי :

ארוחת בוקר : פיתה קלה , גבינה צהובה וירקות.

ארוחת ביניים: יוגורט ופרי

ארוחת צהריים: רצועות חזה עוף, ירקות מוקפצים וחצי כוס של פחמימה מבושלת.

ארוחת ביניים: 3 קרקרים או 2 לחם קל, כף חומוס ו6 זיתים.

ארוחת ערב: חביתה או שקשוקה, כף גבינה ירקות וכף טחינה.

ארוחת לילה : תמר ו6 חצאי אגוזי מלך.

מירית מלצר

סיפור הצלחה של מירית מלצר המנחה

אני יכולה אני מסוגלת אני אצליח!

האתגר היה בתחילת הדרך ללמוד לאכול, האוכל שלי התבסס על קפה ועוגה.

אתגרים נוספים :

ירקות- הייתי אוכלת רק מלפפון ועגבנייה ולאט לאט כל פעם ניסיתי ירק חדש.

מים- היה לי הכי קשה, כי הייתי שותה רק קולה וקפה.

מה שעזר לי להתחיל לשתות מים זה שהוספתי להם תרכיז דיאט בטעמים, שותה היום גם סודה ותה צמחים.

כשראיתי עליה במשקל למרות ששמרתי פיקס אבל הבנתי שלא תמיד הגוף מראה מיד את הירידה.

כשהיו נפילות- למדתי שזה חלק מהתהליך ומה שחשוב זה ללמוד מכל נפילה ולא להפוך אותה להתרסקות – נפלתי- קמתי!

הארוחה הבאה חוזרת למסלול בלי קיזוזים .. ככל שקמים מהר יותר ככה הנזק אינו משמעותי.

הייתי שלושה שבועות אחרי הלידה של הבן השלישי, הגעתי למשקל שיא שלי- מעל 100 קילו. הרגשתי נורא.. יום אחד הסתכלתי במראה ואמרתי לעצמי את לא נראית האמא של הילדים שלך,אני נראית סבתא שלהם.. תראי איך השומן מבגר אותך ואיך את נפוחה אפילו לשבת ולשחק איתם על הרצפה את לא מצליחה.

וזה היה הרגע שהחלטתי לעשות שינוי- שלושה שבועות אחרי לידה.

הנסיעה הראשונה שלי אחרי הלידה, הייתה לקבוצה של חלי ממן

התמיכה שקבלתי מהמנחה המדהים שלי איתמר ומהקבוצה..הרגשתי שמבינים אותי והכי חשוב מאמינים בי.
כל שבוע יצאתי מהקבוצה מחוזקת ומתודלקת לשבוע חדש.

מה שעזר לי להתחבר לתוכנית זה קודם כל ההתמדה בלהגיע כל שבוע לקבוצה.
גם כשהרגשתי שעליתי! כי שם קבלתי תמיכה, כוחות, טיפים וכלים מהמנחה והמשתתפים

כי האמינו בי שאני יכולה שאני מסוגלת ושאני אצליח! שזאת לא דיאטה של חסה פריכיות וקוטג’.
אם זה מה שהייתי אוכלת לא הייתי מחזיקה יום אחד. אוכלים באמת הכל ולכן זה משהו שאפשר לתחזק אותו.
(עובדה כבר 6 שנים בתהליך) ואת המנה המותרת- אני הכי אוהבת 🙂 שיש פעם בשבוע מנת פינוק של 600
קלוריות שאני יכולה לאכול מאכל אהוב. בד”כ זה עוגה טובה או שוקולד איכותי.

animated image
סיפורים נוספים

סיפור ההצלחה של ריקי פרץ המנחה

ריקי פרץ המנחה 14 ק"ג פחות,

שם פרטי: ריקי פרץ. סה”כ ירידה: 14 קילוגרם. כמה זמן בשמירה:  2.5 שנים. מנחה את קבוצות: מעלה אדומים, חשמונאים, נילי   דוג’ לתפריט יומי: בוקר:

סיפור ההצלחה של מלי סלטי המנחה

מלי סלטי המנחה 37 ק"ג פחות,

שם פרטי: מלי סלטי. סה”כ ירידה: 37 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: 3 שנים. מנחה את קבוצת: גני תקווה   דוג’ לתפריט יומי: בוקר: 2 פרוסות

סיפור ההצלחה של טלי פרץ המנחה

טלי פרץ המנחה 24 ק"ג פחות,

שם פרטי – טלי פרץ. סה”כ ירידה – 24 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 3.5 שנים בשמירה. מנחה את קבוצות – קצרין, אבני איתן  

סיפור ההצלחה של אושרה בק המנחה

אושרה בק המנחה 10 ק"ג פחות,

שם פרטי: אושרה בק. סה”כ ירידה: 10 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: שנה. מנחה את קבוצות: קדימה, הוד השרון, חדרה   דוג’ לתפריט יומי בוקר: 2

סיפור ההצלחה של איריס ציגלר המנחה

איריס ציגלר המנחה 27 ק"ג פחות,

שם פרטי: איריס ציגלר. סה”כ ירידה: 27 ק”ג. כמה זמן בשמירה: 14 שנה. מנחה את קבוצות: קבוצת רמת אביב, כרמיאל, רקפת   דוגמא לתפריט יומי:

סיפור ההצלחה של סורינה קדוש המנחה

סורינה קדוש המנחה 35 ק"ג פחות,

שם פרטי: סורינה קדוש סה”כ ירידה: 35 ק”ג כמה זמן בשמירה: 14 שנים מנחה את קבוצות: עפולה ורמלה   דוגמא לתפריט יומי: בוקר – 2

סיפור ההצלחה של אריאלה שמש המנחה

אריאלה שמש המנחה 22 ק"ג פחות,

שם פרטי – אריאלה שמש. סה”כ ירידה – 22 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 9 שנים בשמירה. מנחה את קבוצת – נתניה.   דוג’ לתפריט

סיפור ההצלחה של אלינור חינגה מזרחי המנחה

אלינור חינגה מזרחי המנחה- 20 ק"ג פחות,

שם פרטי: אלינור חינגה מזרחי סה”כ ירידה: 20 ק”ג כמה זמן בשמירה: 9 שנים מנחה את קבוצת : שוהם.   דוגמא לתפריט יומי : מעדן

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות